ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (630)

«Αυτοί οι διερμηνείς μου κόβουν χρόνια», λέγεται ότι σχολίασε κατά τη διάρκεια της Δίκης της Νυρεμβέργης (ΔτΝ) ο ιδρυτής της Γκεστάπο και των στρατοπέδων συγκέντρωσης, Χέρμαν Γκέρινγκ.

Σε αυτήν την τόσο βρετανική ατμόσφαιρα του Athenaeum Club στο Λονδίνο, ένα αυστηρά κλασικό κτίριο του 1824 με την ολόχρυση Αθηνά στην πρόσοψη, μια συζήτηση για τη Λέσβο μοιάζει εκ πρώτης όψεως πρωτότυπη. Οχι, όμως, αν τη συνδέσει κανείς με τη σκέψη του Αριστοτέλη και την τόσο γοητευτική περιπλάνηση που σε οδηγεί ο Armand Marie Leroi.

Για μια χώρα με περισσότερους από 18.300 επαγγελματίες αρχιτέκτονες, είναι απορίας άξιον γιατί η Ελλάδα έχει να επιδείξει τόση έλλειψη φαντασίας, όχι μόνο στον χώρο των μεγάλων δημοσίων έργων, που έτσι κι αλλιώς σπανίζουν σε εποχές κρίσης, ή του οικιστικού σχεδιασμού, αλλά ακόμα και στην επίλυση άμεσων, πρακτικών προβλημάτων, όπως η προσωρινή στέγαση προσφύγων, αστέγων, σεισμοπαθών κ.ο.κ. ή η αξιοποίηση εγκαταλελειμμένων κτιρίων. Φαίνεται ότι τα αίτια αυτής της έλλειψης σχετίζονται λιγότερο με την παρούσα οικονομική συγκυρία και περισσότερο με μία αδυναμία λήψης πρωτοβουλιών τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα.

Οι χθεσινές εικόνες στη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας με τους εργαζομένους να πραγματοποιούν παράσταση διαμαρτυρίας στην κεντρική είσοδο του Μεγάρου Μουσικής, μαρτυρούν την παράταση της αβεβαιότητας που ταλαιπωρεί τον οργανισμό τα τελευταία χρόνια.

Συνεχίζει παρότι ο ιδρυτής του λείπει. Το Θέατρο του Οδού Κυκλάδων συνεχίζει τη διαδρομή του χωρίς την παρουσία του Λευτέρη Βογιατζή, με ένα πολύπλευρο πρόγραμμα που παρουσιάστηκε την περασμένη Δευτέρα, γενέθλια ημέρα του Λευτέρη Βογιατζή, σ' εκείνη τη σκηνή που σκάφτηκε και ξαναχτίστηκε πολλές φορές.

Οι ουρές που υπήρχαν σε κεντρικά σημεία της Αθήνας, την Τετάρτη το απόγευμα, δεν ήταν για το ΙΚΑ. Για το θέατρο ήταν.

Ειδησεογραφικός, Ενημερωτικός, Ιστότοπος με σεβασμό στην αμερόληπτη ευρεία παρουσίαση των γεγονότων. Έγκυρη και έγκαιρη καθημερινή ενημέρωση!

 

captcha

Σύνδεση / Εγγραφή