ΕΛΛΑΔΑ (29522)
Αλλάζει το σκηνικό του καιρού τις επόμενες ώρες -Πού αναμένονται βροχές και έντονες καταιγίδες [χάρτης]
14 Δεκ 2024 17:19
Αλλαγή του καιρού αναμένεται από τις απογευματινές ώρες του Σαββάτου (14/12) και από τα δυτικά με βροχές και τοπικά έντονες καταιγίδες.
Τα φαινόμενα έως το τέλος της Κυριακής 15/12, θα επεκταθούν βαθμιαία ανατολικά και θα επηρεάσουν κατά τόπους το μεγαλύτερο τμήμα της χώρας μας, ενώ θα εξασθενήσουν σημαντικά στα δυτικά.
Η πρόγνωση του Meteo για σήμερα το απόγευμαΣυγκεκριμένα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα προγνωστικά στοιχεία του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών / meteo.gr, για το Σάββατο 14/12 προβλέπονται βροχές στο Ιόνιο και στην Ήπειρο, που γρήγορα θα ενταθούν, θα εκδηλωθούν καταιγίδες και θα επεκταθούν στα υπόλοιπα δυτικά και βόρεια τμήματα. Κατά τη διάρκεια της νύχτας, τα φαινόμενα σταδιακά θα επεκταθούν ανατολικότερα, ενώ στα δυτικά θα εξασθενήσουν.
Πού αναμένονται βροχές και καταιγίδες την ΚυριακήΤην Κυριακή 15/12 αναμένονται τοπικές βροχές σε μεγάλο τμήμα της χώρας, ενώ καταιγίδες κατά τόπους έντονες θα επηρεάσουν τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, τις Κυκλάδες και αργότερα πιθανόν τα Δωδεκάνησα.
Κολυδάς: Βροχές και καταιγίδες, πιθανώς κατά τόπους ισχυρέςΣτο ίδιο μήκος κύματος και ο διευθυντής της ΕΜΥ, Θοδωρής Κολυδάς.
? Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ✅Από το απόγευμα του Σαββάτου στο Ιόνιο τη Δυτική Στερεά και βαθμιαία στη βορειοδυτική Πελοπόννησο προβλέπονται βροχές και καταιγίδες , πιθανώς κατά τόπους ισχυρές. Ανάλογη κατάσταση διαμορφώνεται στο Ανατολικό Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα την Κυριακή με… pic.twitter.com/KAcb1O3wGX— Theodoros Kolydas (@KolydasT) December 13, 2024
Συγκεκριμένα έγραψε στον λογαριασμό του στο Χ: «Aπό το απόγευμα του Σαββάτου στο Ιόνιο τη Δυτική Στερεά και βαθμιαία στη βορειοδυτική Πελοπόννησο προβλέπονται βροχές και καταιγίδες , πιθανώς κατά τόπους ισχυρές. Ανάλογη κατάσταση διαμορφώνεται στο Ανατολικό Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα την Κυριακή με νοτιάδες στα 5-6 και τοπικά 7 μποφόρ. Τη Δευτέρα τα φαινόμενα περιορίζονται στα ανατολικά και νότια και επικρατούν βοριάδες στο Αιγαίο στα 5-6 και τοπικά 7 μποφόρ, με πτώση της θερμοκρασίας».
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ετικέτες
Ακτοπλοΐα: Προσφυγή από τις εταιρείες για τις άγονες γραμμές
14 Δεκ 2024 14:58
Ο σκοπός του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δεν είναι άλλος από την πληρέστερη, ασφαλέστερη και ποιοτικότερη δυνατή εξυπηρέτηση της νησιωτικής χώρας. Πάνω απ’ όλα να μη μείνει κανένα νησί, ακόμα και τους χειμερινούς μήνες, αποκλεισμένο.
Τα παραπάνω τονίζει το υπουργείο Ναυτιλίας σε ανακοίνωσή του με αφορμή την προσφυγή δύο ακτοπλοϊκών εταιρειών στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ) η οποία έκανε δεκτή την προσφυγή τους. Παράλληλα ανακοίνωσε ότι προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) με στόχο την ακύρωση της απόφασης της Αρχής. Ειδικότερα, όπως εξηγείται στην ανακοίνωση, με απόφαση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προκηρύχθηκε, όπως κάθε χρόνο, αρχικός ανοικτός διεθνής μειοδοτικός διαγωνισμός για την εξυπηρέτηση εβδομήντα τεσσάρων δρομολογιακών γραμμών, με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, για τη δρομολογιακή περίοδο 2024-2025 (οι λεγόμενες άγονες γραμμές).
Το υπουργείο προσθέτει ότι τηρήθηκαν όλες οι νόμιμες διαδικασίες πριν από την έκδοση της προκήρυξης. Προηγήθηκαν δύο συνεδριάσεις του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), στις οποίες συζητήθηκε το σύνολο των όρων και προϋποθέσεων της νέας προκήρυξης. Η προαναφερόμενη προκήρυξη έλαβε, ομόφωνα, θετική γνωμοδότηση του ΣΑΣ. Επισημαίνεται ότι, μεταξύ των μελών του ΣΑΣ που ψήφισαν θετικά προς τους όρους της προκήρυξης, ήταν και ο Σύνδεσμος Εφοπλιστών Ταχυπλόων και Κρουαζιέρας (ΣΕΤΑΚ), ιδρυτικά μέλη του οποίου αποτελούν οι εταιρείες που προσέφυγαν στην ΕΑΔΗΣΥ κατά της προκήρυξης.
Επί της προσφυγής δύο εταιρειών, η ΕΑΔΗΣΥ έκανε αρχικά δεκτό το αίτημα των προσφευγουσών για την αναστολή της εξέλιξης της διαγωνιστικής διαδικασίας, μέχρι την έκδοση της απόφασης επί της προσφυγής. Εν συνεχεία, εξέδωσε απόφαση με την οποία δέχθηκε την προσφυγή και ακύρωσε την προσβαλλόμενη απόφαση προκήρυξης. Επειτα από γνωμοδότηση των νομικών συμβούλων του υπουργείου υπογραμμίζεται ότι η απόφαση της ΕΑΔΗΣΥ που ακυρώνει τους όρους του διαγωνισμού πάσχει νομικά. Για αυτόν τον λόγο, το ΥΝΑΝΠ άσκησε την 11-12-2024, ενώπιον του ΣτΕ, αίτηση αναστολής εκτέλεσης και ακύρωσης της επίμαχης απόφασης δυνάμει του άρθρου 372, του ν. 4413/12 (Α’ 147).
Το σκεπτικόΟπως υποστηρίζει το υπουργείο, η ΕΑΔΗΣΥ στην απόφασή της δεν έχει λάβει υπόψη:
προγενέστερη απόφαση του ΣτΕ (υπ’ αριθμ. 515/2024), σύμφωνα με το σκεπτικό της οποίας, η αναθέτουσα Αρχή έχει την ευρεία διακριτική ευχέρεια να θεσπίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις μιας προκήρυξης καιότι η έκδοση κάθε προκήρυξης δεσμεύεται ρητά από την αντίστοιχη προηγούμενη έγκριση των απαιτούμενων πιστώσεων.Τέλος, το υπουργείο επισημαίνει ότι, ακόμα και στην υποθετική περίπτωση προκήρυξης του συνόλου των γραμμών σε όλες τις κατηγορίες, όπως ορίζεται στην απόφαση της ΕΑΔΗΣΥ, θα απαιτούνταν αυξημένες πιστώσεις κατά 29,3 εκατ. ευρώ, οι οποίες δεν υφίστανται στον προϋπολογισμό του υπουργείου. Εναλλακτικά θα απαιτούνταν να αφαιρεθούν δρομολογιακές γραμμές, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό των μικρών και απομακρυσμένων νησιών της Επικράτειας.
Λάμπρος Καραγεώργος ot.gr
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ετικέτες
Για δεξαμενισμό το FAST FERRIES ANDROS
14 Δεκ 2024 13:07
Στην μεγάλη πλωτή δεξαμενή ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ι, του Ο.Λ.Π., ανέβηκε σήμερα το πρωί 14/12, το FAST FERRIES ANDROS, προκειμένου να πραγματοποιήσει τον απαραίτητο δεξαμενισμό του, ο οποίος αναμένεται να κρατήσει μέχρι τις 19/12, σύμφωνα με το πρόγραμμα δεξαμενισμών του Ο.Λ.Π.
Να σημειώσουμε, πως το πλοίο της FAST FERRIES, στα μέσα του Ιανουαρίου 2025, αναμένεται να ναυλωθεί για 2 μήνες περίπου, από την ATTICA GROUP, για να εξυπηρετήσει την γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Μύκονος.
ellinikiaktoploia.gr
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ετικέτες
Χρήστος Στυλιανίδης: «Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές» (βίντεο)
14 Δεκ 2024 01:45
Τους στόχους και τις στρατηγικές του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοίνωσε ο Υπουργός, Χρήστος Στυλιανίδης, με την ομιλία του σήμερα στη Βουλή, κατά τη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό του 2025.
Ο κ. Στυλιανίδης, αρχικά, επισήμανε ότι ο ίδιος προσωπικά ποτέ δεν συνεισέφερε σε τοξικό κλίμα γιατί, όπως είπε, «κάτι τέτοιο δεν ενδιαφέρει τον πολίτη και δεν συνεισφέρει ούτε στην ουσία της πολιτικής». «Η εποικοδομητική κριτική είναι περισσότερο από ευπρόσδεκτη, όταν βασίζεται σε στοιχεία και όταν έχει περιεχόμενο και πρόταση», συμπλήρωσε και συνέχισε χαρακτηριστικά: «Αυτό, δυστυχώς, αποδεικνύει ότι εκείνοι που ασκούν κριτική τις τελευταίες ημέρες για τις πολιτικές μας, δεν έχουν καν διαβάσει τις ανακοινώσεις του Υπουργείου».
Αναφερόμενος στο project των άγονων γραμμών, στο “maritime cluster”, αλλά και στις ευρύτερες πολιτικές του Υπουργείου, ο κ. Στυλιανίδης σημείωσε ότι οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δις.
Ο Υπουργός υπογράμμισε ότι, τo 2019 οι άγονες γραμμές είχαν κόστος περίπου 90 εκατομμύρια ευρώ ενώ, για φέτος, το κόστος θα αγγίξει τα 161 εκατομμύρια ευρώ. Όπως, δε, δήλωσε «θα πρέπει να αξιοποιήσουμε το μεγάλο κονδύλι των 500 εκατομμυρίων με μισό δις ευρώ από ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις για τις άγονες γραμμές ώστε και να έχουμε, πλέον, δεκαετείς συμβάσεις με προβλεψιμότητα για τις επιχειρήσεις και να έχουμε αξιόπιστη ακτοπλοΐα με ασφάλεια αλλά και πράσινα πλοία. Σε αυτή τη μεταβατική περίοδο των 2-3 χρόνων, μέχρι να δρομολογηθεί το ΣΔΙΤ, το Private – Public Partnership δηλαδή, χρειάζεται να δείξουμε σύνεση στη διαχείριση των χρημάτων και να κρατήσουμε, πάνω απ' όλα, όλα τα νησιά σε διασύνδεση, μόνιμα, με την ηπειρωτική χώρα και μεταξύ τους.
Σχετικά με την κριτική που ασκήθηκε μετά την απόφαση της ΕΑΔΗΣΥ, ο κ. Στυλιανίδης τόνισε ότι η απάντηση του Υπουργείου είναι αποστομωτική και γεμάτη νομικά επιχειρήματα. «Είμαι σίγουρος», επισήμανε, «ότι όπως έγινε και πέρυσι, στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί και τώρα ότι έχουμε δίκιο, διότι στόχος δεν είναι άλλος από το να κρατηθούν τα νησιά σε σύνδεση με την ηπειρωτική χώρα και σε σύνδεση μεταξύ τους, ώστε να μπορέσουν οι νησιώτες να απολαμβάνουν αυτό το μεγάλο προνόμιο».
Ο Υπουργός τόνισε ότι οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού για το Υπουργείο, φέτος, αυξάνονται πάνω από 25 εκατομμύρια ευρώ και διαμορφώνονται συνολικά στα 336.863.000 εκατομμύρια ευρώ. Το κύριο μέρος αυτών των πιστώσεων αφορά σε παροχές στους εργαζόμενους, αυξημένες κατά 4,5 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με πέρυσι. Η αύξηση αυτή σχετίζεται κυρίως με τη θέση σε ισχύ της αύξησης της νυχτερινής αποζημίωσης, αλλά και σειρά άλλων αυξήσεων επιδομάτων και μισθολογικών ωριμάνσεων.
Ιδιαίτερα αυξημένο παρουσιάζεται φέτος και το ποσό για τις κοινωνικές παροχές, λόγω των αυξημένων δαπανών για την υγειονομική περίθαλψη του προσωπικού αλλά και την καταβολή του στεγαστικού επιδόματος στους φοιτητές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού. Στην κατηγορία “Αγορές Αγαθών και Υπηρεσιών” υπάρχει, επίσης, σημαντική αύξηση ποσοστού περίπου 55,5%.
Δείτε εδώ ολόκληρη την ομιλία του κ. Στυλιανίδη.
{https://youtu.be/p3BRe1litE4}
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ετικέτες
Δεν έχει βενζίνη αν δεν φοράς κράνος: Η πρωτοβουλία για φρένο στα τροχαία δυστυχήματα
13 Δεκ 2024 19:37
Σε μια σημαντική πρωτοβουλία προχωρά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Βενζινοπωλών με την συνδρομή των υπουργείων Υγείας και Ανάπτυξης. Σταματούν να βάζουν καύσιμα, σε όσους δικυκλιστές δεν φορούν κράνος.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ετικέτες
Νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά: Ξεκίνησε η θεμελίωση του πρώτου «πράσινου» δημόσιου κτηρίου της χώρας (βίντεο)
13 Δεκ 2024 15:58
Το επί δεκαετίες ζήτημα μεταστέγασης των Δικαστηρίων Πειραιώς σε ένα σύγχρονο και ασφαλές κτήριο είναι πλέον γεγονός.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ετικέτες
Ένα ακόμη τραγικό περιστατικό που αποκάλυψε το OPEN, αναδεικνύει τη δυσλειτουργία στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο. Αντισυνταγματάρχης που έκανε επέμβαση ρουτίνας για πέτρα στη χολή, άφησε την τελευταία του πνοή στη ΜΕΘ, από λάθος που δεν εντόπισαν οι γιατροί κατά τη διάρκεια της επέμβασης αλλά και μετεγχειρητικά.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ετικέτες
Γ. Βρούτσης: "Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος σας αποστέλλω την ομιλία μου στη Βουλή για τον Προϋπολογισμό του Κράτους 2025"
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία μου στον ακόλουθο σύνδεσμο:
{https://youtu.be/nUFcLpzVUgs}
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ετικέτες
Παράσυρση γυναίκας από μηχανάκι στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας (βίντεο)
13 Δεκ 2024 11:23
Εικόνες σοκ από παράσυρση γυναίκας από μηχανάκι στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων για τον χαρακτηρισμό σκαφών ως «παραδοσιακά»
13 Δεκ 2024 11:19
Εκδόθηκαν οι Υπουργικές Αποφάσεις μέσω των οποίων καθορίζονται – για πρώτη φορά – τα κριτήρια και οι ειδικότερες προδιαγραφές, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, οι διαδικασίες ελέγχου και εξέτασης των στοιχείων τεκμηρίωσης και κάθε άλλο θέμα, σχετικά με τον χαρακτηρισμό επαγγελματικού ή ιδιωτικού πλοίου αναψυχής καθώς και πλοίων, πέραν των πλοίων αναψυχής, ως «παραδοσιακών» (ΦΕΚ 6469 Β΄/26-11-2024).
Στόχος είναι η βελτίωση του θεσμικού πλαισίου που διέπει τα «παραδοσιακά» σκάφη, προβάλλοντας τον ρόλο του καρνάγιου, δηλαδή του κατασκευαστή, – καθώς κατά τη διαδικασία του χαρακτηρισμού, ιδιαίτερο βάρος δίνεται στον καραβομαραγκό και το καρνάγιο – ενώ παράλληλα δημιουργούνται, πλέον της μίας, κατηγορίες «παραδοσιακών» σκαφών, με στόχο να αναδειχθούν και να διατηρηθούν τα ελληνικά παραδοσιακά σκαριά και καρνάγια.
Η αίτηση και τα δικαιολογητικά κατατίθενται στη Διεύθυνση Ναυπηγοεπισκευαστικών Δραστηριοτήτων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Επιπλέον, με στόχο τη διευκόλυνση της διαδικασίας χαρακτηρισμού σε περίπτωση εμπρόθεσμης δήλωσης, η ισχύς της απόφασης παρατείνεται, χωρίς καμία περαιτέρω διατύπωση, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας του επιτόπιου ελέγχου, εφόσον αυτή δεν έχει ολοκληρωθεί εντός της πενταετίας από την έναρξη ισχύος της. Με αυτόν τον τρόπο, επιλύεται ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που προέκυπταν, λόγω λήξης αποφάσεων χαρακτηρισμού.
Επισημαίνεται ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σε συνέχεια σημαινόντων πρωτοβουλιών και νομοθετικών παρεμβάσεων για τη διάσωση των καρνάγιων και της ξυλοναυπηγικής τέχνης, δημιουργεί ένα σαφές πλαίσιο για τον χαρακτηρισμό σκαφών ως «παραδοσιακά», δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην ολιστική αντιμετώπιση για τη διάσωση της ξυλοναυπηγικής τέχνης.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ετικέτες
Φορολογικές υποχρεώσεις πάνω από 5 δισ. ευρώ μέσα σε 18 ημέρες
13 Δεκ 2024 11:08
Αδειάζει η κλεψύδρα για την πληρωμή υποχρεώσεων όπως τέλη κυκλοφορίας, φόρου εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ κ.α.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ετικέτες
Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν σήμερα, Παρασκευή (13/12) οι εργαζόμενοι σε Μετρό και ΗΣΑΠ με συνέπεια οι συρμοί να μείνουν κινητοποιημένοι για κάποιες ώρες.
Συγκεκριμένα, και στα δύο μέσα σταθερής τροχιάς η στάση εργασίας είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις 9 το βράδυ και μέχρι τη λήξη της βάρδιας.
Τι ζητούν οι εργαζόμενοι σε Μετρό και ΗΣΑΠ«Είναι απίστευτα ακατανόητο το γεγονός ότι σε μία υποτιθέμενη χρηστή και δίκαιη διακυβέρνηση, πράγματα τα οποία είναι αυτονόητα και δίκαια, να χρειάζεται ιδιαίτερη παρότρυνση και πίεση για να θεσμοθετηθούν.
Από τις αρχές του 2024, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, έληξε η ημερομηνία σχετικά με την καταβολή του ανθυγιεινού επιδόματος που αφορούσε ειδικότητες, οι οποίες είχαν τοποθετηθεί σε διαφορετικά οικονομικά επίπεδα, βάσει της από 28-6-2013 ΚΥΑ. Και ενώ μεν από τη μία η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τη στρεβλότητα, καθόρισε διαφορετικό ύψος από το προβλεπόμενο, από την άλλη αυτή της η ενέργεια ελέγχεται για το πόσο σύννομη είναι, έχοντας πάντα τη δαμόκλειο σπάθη να κρέμεται από πάνω της, με τα γνωστά αποτελέσματα.
Είναι απίστευτα ακατανόητο το γεγονός ότι σε μία υποτιθέμενη χρηστή και δίκαιη διακυβέρνηση, πράγματα τα οποία είναι αυτονόητα και δίκαια, να χρειάζεται ιδιαίτερη παρότρυνση και πίεση για να θεσμοθετηθούν. Παρότι λοιπόν πέρασε ένα έτος και οι εργαζόμενοι βρίσκονται στον αέρα, επειδή ανά πάσα ώρα μπορεί να τεθεί εν αμφιβόλω η κατάφωρα δίκαιη καταβολή του επιδόματος, δεν υπάρχει η παραμικρή βούληση από τους πολιτικούς ταγούς για νομοθέτηση. Σε κάθε περίπτωση, επιβάλλεται η επικαιροποίηση-αναπροσαρμογή της εν λόγω λίστας, σύμφωνα με τα νέα επίπεδα καταβολής. Προφανώς όμως, η προτεραιότητα αφορά στον ορισμό του κατώτατου μισθού μέσα από νόμο και όχι μέσα από τη συλλογική διαπραγμάτευση με του συνδικαλιστικούς φορείς.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τις τριετίες (προϋπηρεσία εκτός εταιρείας) των συναδέλφων που προσλήφθηκαν από το 2020 και μετά. Παρά τις υποσχέσεις ότι θα αναγνωριστούν τα χρόνια εργασίας πριν την ένταξή τους στη δύναμη της ΣΤΑΣΥ και το πρόβλημα θα εκλείψει, δεν υπάρχει καμία πρόθεση για την αποκατάσταση αυτής της αδικίας! Τέλος, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, καίτοι περιγράφεται στην τελευταία ΕΣΣΕ (2024-2025, όπως και στην προηγούμενη), καθώς και στον νόμο, μόνο με θαύμα θα χορηγηθεί στους εργαζόμενους, καθώς το Υπουργείο Οικονομικών αποφεύγει επιμελώς να εγκρίνει την εκταμίευση του ποσού.
Για όλα τα παραπάνω μείζονα εργασιακά ζητήματα, σας καλούμε σε εγρήγορση, επειδή στους καιρούς που ζούμε, είναι «της μόδας» να διεκδικούμε ακόμα και αυτά που είναι συμφωνημένα ή απορρέουν από αναγκαστικούς νόμους του κράτους, οι οποίοι βέβαια εφαρμόζονται κατά γράμμα μόνο στις διατάξεις που πετσοκόβουν μισθούς και δικαιώματα από τους ανθρώπους του μόχθου».
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});