ΠΟΛΙΤΙΚΗ (6243)

Ο πρωθυπουργός υποδέχθηκε το Λύκειο των Ελληνίδων, το Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού και το Μουσικό Σχολείο Πτολεμαΐδας (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Η πολιτική… παράδοση θέλει τον πρωθυπουργό να αποφασίζει τέτοιες μέρες στο βουνό, εν προκειμένω στα Λευκά Όρη, για κρίσιμα ζητήματα (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Γ. Βρούτσης: «Όλοι μαζί προχωράμε συντονισμένα για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του Ολυμπιακού Συγκροτήματος» (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Η εισήγηση του πρωθυπουργού στο τελευταίο υπουργικό συμβούλιο του 2024 - Νέα συνεδρίαση στις 10 Ιανουαρίου - Τι είπε για τον προϋπολογισμό, τις αλλαγές σε Παιδεία και Ένοπλες Δυνάμεις (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
O πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας, Στέφανος Κασσελάκης, αποκάλυψε το λογότυπο του κόμματος, το οποίο ψηφίστηκε από τα μέλη του. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Τι αναφέρει για τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης - Δείτε αναλυτικά την κυριακάτικη ανασκόπηση του πρωθυπουργού (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Η νέα πρέσβης των ΗΠΑ έπλεξε το εγκώμιο της Ελλάδας που «οικοδομεί μια ισχυρή οικονομία» και της ελληνικής κοινωνίας που «έχει αποδείξει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα» (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Με απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη επιστρέφει στην ΚΟ της ΝΔ ο βουλευτής Λευτέρης Αυγενάκης και πλέον το κυβερνών κόμμα μετρά 156 βουλευτές. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με επιστολή του στον Πρόεδρο της Βουλής Κώστα Τασούλα, του γνωστοποιεί την επανένταξη του βουλευτή Ηρακλείου Ελευθέριου Αυγενάκη στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας. Ο βουλευτής Ηρακλείου επιστρέφει στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ πέντε μήνες μετά τη διαγραφή του. Ο κ. Αυγενάκης είχε διαγραφεί στις 3 Ιούλιου του 2024 μετά το περιστατικό στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τον διαπληκτισμό του με υπάλληλο του αεροδρομίου. Σε ανακοίνωσή του τότε ο κ. Αυγενάκης είχε χαρακτηρίσει «απόλυτα σεβαστή» την απόφαση του πρωθυπουργού για τη διαγραφή του, αλλά είχε διευκρινίσει ότι θα κρατούσε την έδρα παραμένοντας βουλευτής Ηρακλείου. Η θετική στάση Αυγενάκη και η υπερψήφιση όλων των νομοσχεδίων της κυβέρνησηςΩστόσο ο βουλευτής από τη διαγραφή του και μετά κράτησε θετική στάση απέναντι στην κυβέρνηση, υπερψηφίζοντας κάθε νομοσχέδιο της ΝΔ, όπως έκανε εξάλλου και με τον προϋπολογισμό. Μάλιστα ο ίδιος δήλωσε στο iefimerιda.gr και τον Αγγελο Μόσχοβα «στρατιώτης της παράταξης της ΝΔ» τονίζοντας ότι δεν έφυγε ποτέ από τις αρχές και τις αξίες της. Υπενθυμίζεται πως την περασμένη εβδομάδα κατά την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Κρήτη, ο κ. Αυγενάκης συνόδευσε τον πρωθυπουργό κατά την περιοδεία του στο νησί. Μάλιστα ο βουλευτής σε ανάρτησή του επιβεβαίωνε το καλό κλίμα που υπήρχε.   (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Με 16,13 δισ. ευρώ να έχουν ήδη διατεθεί μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ), η λίστα με τους 100 μεγαλύτερους αποδέκτες αποκαλύπτει τις προτεραιότητες της ελληνικής οικονομίας. Οι χρηματοδοτήσεις αυτές στοχεύουν στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την ψηφιακή μετάβαση, ενισχύοντας καίριους τομείς. Δείτε τη λίστα Στην κορυφή των χρηματοδοτήσεων βρίσκονται τόσο ιδιωτικοί όσο και δημόσιοι φορείς. Η ΔΕΗ Οπτικές Επικοινωνίες έχει λάβει 290 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη δικτύων οπτικών ινών, ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ χρηματοδοτήθηκε με 437 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας. Παράλληλα, ο ΔΕΣΦΑ έλαβε 261 εκατ. ευρώ για την υποστήριξη ενεργειακών υποδομών, εστιάζοντας στη βιώσιμη ενέργεια, και η Ελληνικός Χρυσός έλαβε 200 εκατ. ευρώ για έργα εξόρυξης και περιβαλλοντικής διαχείρισης στη Χαλκιδική. Σημαντική χρηματοδότηση έλαβαν, επίσης, η Sunlight Group με 59,6 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη τεχνολογίας αποθήκευσης ενέργειας και η Lidl Ελλάς με 56,45 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών της στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Από την πλευρά του δημόσιου τομέα, το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έλαβε τα περισσότερα χρήματα, συνολικά 1,82 δισ. ευρώ, για έργα που αφορούν την ενεργειακή μετάβαση, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τις περιβαλλοντικές αναπλάσεις. Ακολουθεί το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης με 1,66 δισ. ευρώ, το οποίο προωθεί την ψηφιακή μετάβαση και την τεχνολογική αναβάθμιση του δημόσιου τομέα. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει λάβει 1,5 δισ. ευρώ για την υλοποίηση έργων υποδομής, όπως οδικοί άξονες και σιδηροδρομικά έργα. Επιπλέον, το υπουργείο Υγείας χρηματοδοτήθηκε με 884,2 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των νοσοκομείων και άλλων δομών υγείας, ενώ το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας έλαβε 678,8 εκατ. ευρώ για δράσεις αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών. Το Υπουργείο Πολιτισμού διαχειρίζεται 443,76 εκατ. ευρώ για έργα προστασίας και ανάδειξης της πολιτιστικής κληρονομιάς. Άλλες σημαντικές χρηματοδοτήσεις περιλαμβάνουν τις Autohellas και AVIS, που έχουν λάβει σημαντικά δάνεια για την ανανέωση των στόλων τους με ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα. Στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, η Αιολική Βερμίου έλαβε 182 εκατ. ευρώ, ενώ στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η ΤΕΡΝΑ Fiber και η United Fiber χρηματοδοτήθηκαν με συνολικά 178 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη δικτύων οπτικών ινών στις «λευκές περιοχές» της χώρας. Στο μεταξύ η κυβέρνηση ετοιμάζεται να καταθέσει – ίσως και σήμερα- το πέμπτο αίτημα πληρωμής στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης Το ποσό που θα αιτηθεί ανέρχεται σε 3,1 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 1,3 δισ. ευρώ προορίζονται για επιχορηγήσεις και 1,8 δισ. ευρώ για δάνεια. Το ποσό αυτό είναι χαμηλότερο από τα αρχικά προγραμματισμένα 2,3 δισ. ευρώ για δάνεια, καθώς η μείωση συνδέεται με έναν αναθεωρημένο σχεδιασμό που στοχεύει σε ισορροπημένη κατανομή της χρηματοδότησης έως το τέλος του προγράμματος. Το πέμπτο αίτημα περιλαμβάνει συνολικά 32 ορόσημα, περισσότερα από τα αρχικά 30 που είχαν προβλεφθεί. Σε αυτά περιλαμβάνονται: η υλοποίηση του προγράμματος «Σπίτι μου 2», το οποίο αφορά τη στέγαση νέων,η βελτίωση των διαδικασιών δημόσιων συμβάσεων,η επιτάχυνση επιστροφών ΦΠΑ,η δημιουργία σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα καιη ολοκλήρωση του κτηματολογίου, που έχει πλέον καλύψει το 85% της επικράτειας Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, το τελικό αίτημα πληρωμής της χώρας, που θα υποβληθεί τον Αύγουστο του 2026, θα είναι το μεγαλύτερο, προκειμένου να διασφαλιστεί η ολοκλήρωση κρίσιμων έργων. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Τα ρεκόρ δεν πρέπει να αποτελούν αυτοσκοπό για τον Ελληνικό τουρισμό, αλλά ο στόχος πρέπει να είναι η ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη με γνώμωνα την οικονομική, κοινωνική, πολιτιστική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα, άξονες που θα προάγει και η Ευρωπαϊκή πολιτική Μεταφορών το επόμενο διάστημα με στόχο τη δημιουργία κοινής αγοράς Ευρωπαϊκών ταξιδιών και την περιφερειακή σύγκλιση. Αυτά επισήμανε ο νέος Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού της ΕΕ, κ. Απόστολος Τζιζικώστας μίλωντας στο Ετήσιο Συνέδριο του ΣΕΤΕ με τίτλο «Shaping the Future of Tourism». Ο κ. Τζιτζικωστας τόνισε πως οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο ευρωπαϊκός και ο ελληνικός τουρισμός είναι κοινές. Από τη βιωσιμότητα και την ισόρροπη ανάπτυξη με την ταυτόχρονη προστασία του περιβάλλοντος και της κληρονομιάς, μέχρι την αξιοποίηση των ωφελειών από την τουριστική ανάπτυξη στις τοπικές κοινωνίες, την ελκυστικότητα των θέσεων εργασίας και την ενίσχυση των δεξιοτήτων των εργαζομένων στον τουρισμό. Μάλιστα υπογράμμισε ότι «η μετάβαση του τουρισμού στη βιωσιμότητα είναι αναγκαιότητα κι όχι πολυτέλεια». Όπως είπε, η στρατηγικη που θα παρουσιάσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο ίδιος ως αρμόδιος Επίτροπος, θα είναι η πρώτη ολοκληρωμένη στρατηγική για τον τουρισμό στην ιστορία της Ευρώπης και ο σχεδιασμός της θα προκύψει από «άθροισμα δυνάμεων» καθώς ο ίδιος θα πραγματοποιήσει το επόμενο διάστημα συναντήσεις με Ευρωπαϊκούς φορείς του τουρισμού όπως η HOTREC αλλά και με άλλους τουριστικούς εταίρους της Ευρώπης, με φορείς σε κάθε κράτος-μέλος καθώς και με Ελληνικούς φορείς. Σκοπός είναι, είπε, να καταφέρουμε να προωθήσουμε βιώσιμες πολιτικές, να ενισχύσουμε τη συνδεσιμότητα με τις περιοχές μας και τους πολίτες, να μειώσουμε τα εμπόδια για τους ταξιδιώτες βελτιώνοντας τελικά ακόμη περισσότερο την τουριστική εμπειρία. Ο στόχος της κοινής αγοράς ταξιδίων στην Ευρώπη και της περιφερειακής σύγκλισης, θα επιτευχθεί μέσα από συγκεκριμένα βήματα. Ο Έλληνας Επίτροπος προανήγγειλε την προώθηση σημαντικών πρωτοβουλιών μέσα στους πρώτους μήνες του 2025, που άπτονται των μεταφορών και επηρεάζουν ευθέως τον τουρισμό, όπως τα ενιαία εισιτήρια για διασυνοριακά χερσαία ταξίδια κατά το πρότυπο των αερομεταφορών, η ενίσχυση των δικαιωμάτων των πολιτών οι οποίοι θα είναι προστατευμένοι όχι απλώς στα αεροπορικά ταξίδια αλλά στις μεταφορές όλων των ειδών και ειδικά όταν αυτές συνδυάζονται σε ένα ταξίδι (πτήσεις, τρένα, οδικά ταξίδια) και η απλοποίηση των διαδικασιών για την ενοικίαση αυτοκινήτων και την παράδοσή τους σε χώρα άλλη από αυτήν όπου ενοικιάστηκε. Το Ευρωπαϊκό όραμα για τον τουρισμό περιλαμβάνει την υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που αποτελούν τη ραχοκοκκαλιά της Ευρώπης, την ισχυροποίηση των οργανισμών διαχείρισης προορισμών με ενεργό συμμετοχή των τοπικών και περιφερειακών αρχών και την οικοδόμηση ενιαίας στρατηγικής μάρκετινγκ για την Ευρώπη ως τουριστικός προορισμός με πολλαπλούς προορισμούς σε συνδυαστικά ταξίδια πολλών στάσεων. Ο Ευρωπαίος Επίτροπος επισήμανε ότι η Ελλάδα θα είναι στην πρώτη γραμμή στον τουρισμό, με κεντρικό ρόλο στη στρατηγική μας για τον τουρισμό σε όλη την Ευρώπη. Όπως είπε, «για την Ελλάδα ο τουρισμός είναι τομέας αιχμής, καθώς η Ελλάδα είναι στους δέκα κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως και στους πέντε κορυφαίους προορισμούς για τους Ευρωπαίους τουρίστες. Το 2023 υποδεχθήκαμε αριθμό - ρεκόρ επισκεπτών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα ρεκόρ είναι αυτοσκοπός. Εξάλλου, ο Τουρισμός αποτελεί ίσως τον πιο σημαντικό παραγωγικό τομέα στην Ελλάδα, καθώς δεν έρχεται σε σύγκρουση με άλλους κλάδους της οικονομίας, και παράλληλα ίσως το πιο πετυχημένο και ανθεκτικό πεδίο επιχειρηματικής δράσης μαζί με τη ναυτιλία στην Ελλάδα. Είναι βασικός τομέας της ελληνικής οικονομίας, που αποφέρει οφέλη για πάρα πολλούς, για τη χώρα, τις επιχειρήσεις, τους πολίτες και τους άλλους κλάδους της οικονομίας, συμπεριλαμβανομένων τόσο της ναυτιλίας όσο των μεταφορών. Δίνει υπεραξία σε τομείς όπως η αγροδιατροφή, η μεταποίηση, το εμπόριο, η ενέργεια αλλά και οι επιχειρήσεις τεχνολογίας. Συνεισφέροντας έτσι, άμεσα και έμμεσα σχεδόν το 30% του ΑΕΠ της χώρας. Και μπορούμε να είμαστε όλοι υπερήφανοι για όσα έχουμε επιτύχει όλα αυτά τα χρόνια στον τουρισμό στην Ελλάδα, διότι τα πετύχαμε με τη σκληρή δουλειά όσων εργάζονται για τον τομέα. Και ταυτόχρονα πιστεύω πως μπορούμε να σκεφτόμαστε ότι όλα αυτά δεν είναι το ταβάνι μας, αλλά το σημείο εκκίνησης για ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη. Γι’ αυτό ήρθε η ώρα να χαράξουμε ένα νέο μέλλον για τον τουρισμό, προκειμένου να επωφεληθεί η Ελλάδα και τα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ, μέσα από μία σύγχρονη και βιώσιμη ευρωπαϊκή στρατηγική, πάνω στην οποία αυτή τη στιγμή δουλεύουμε εντατικά». Είμαι αποφασισμένος, τόνισε, να συνεργαστούμε στενά ώστε κάθε ταξίδι εντός Ευρώπης να κάνει τους προορισμούς μας να ευημερούν, τις επιχειρήσεις μας πιο εξωστρεφείς, τις τοπικές μας κοινωνίες πιο ισχυρές και τους επισκέπτες μας πιο αποφασισμένους να επιστρέψουν, ανέφερε ο κ. Τζιτζικώστας, παρά τις τρέχουσες προκλήσεις όπως η κλιματική αλλαγή, ο τουριστικός υπερκορεσμός σε χωρικό και χρονικό επίπεδο, η ψηφιοποίηση και η έλλειψη εργαστικού δυναμικού και τα κενά δεξιοτήτων. tornosnews.gr (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
'Αναψαν τα αίματα στην Βουλή για το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών στην συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου μεταφορών για την αναδιάρθρωση του σιδηροδρόμου. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Το επίθετο «Ντε Γκρες» επέλεξαν ο Παύλος και ο Νικόλαος Γλύξμπουργκ για να λάβουν την ελληνική ιθαγένεια. Οι δύο γιοι του Κωνσταντίνου Γλύξμπουργκ κατέθεσαν σήμερα τη σχετική αίτηση για την ελληνική ιθαγένεια στο Ληξιαρχείο Αθηνών. Με την αίτηση που κατέθεσαν υπέγραψαν πως αποδέχονται το πολίτευμα και το Σύνταγμα της Ελλάδας όπως διαμορφώθηκαν μετά το δημοψήφισμα του 1974, ότι δεν έχουν καμία αξίωση από το ελληνικό κράτος λόγω της προηγούμενης κατάστασης, ενώ και στη συνέχεια πρέπει να εγγραφούν στο Μητρώο Πολιτών. Ποια μέλη της οικογένειας του τέως θα πάρουν το επώνυμο «Ντε Γκρες»Παύλος και Νικόλαος δήλωσαν πως το επώνυμο που επιθυμούν να έχουν είναι το «Ντε Γκρες». Σύμφωνα με πληροφορίες, την αίτηση υπογράφουν συνολικά δέκα άτομα της οικογένειας: τα πέντε παιδιά του Κωνσταντίνου, δηλαδή οι Αλεξία, Παύλος, Νικόλαος, Φίλιππος, Θεοδώρα, και τα πέντε παιδιά του Παύλου, δηλαδή οι Μαρία-Ολυμπία, Κωνσταντίνος, Αχιλλέας, Οδυσσέας, Αριστείδης. Συνολικά κατατέθηκαν 10 αιτήσεις. Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Εσωτερικών, Θανάσης Μπαλέρμπας, τόνισε νωρίτερα στην εκπομπή «Συνδέσεις» του ΕΡΤΝews: «Η διαδικασία είναι σαφής. Αφού υποβληθεί η αίτηση, διαβιβάζεται στον υπουργό Εσωτερικών, ο οποίος εξετάζει αν πληρούνται οι προϋποθέσεις». Στη συνέχεια ο γενικός γραμματέας του ΥΠΕΣ, ερωτηθείς για το επώνυμο «Ντε Γκρέτσια» το οποίο χρησιμοποιούσε ο πατέρας τους Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ στο δανέζικο διαβατήριο, ανέφερε: «Το πώς μια αλλοδαπή αρχή καταγράφει το όνομα ενός πολίτη της είναι δικό της θέμα, δεν είναι δικό μας». Αυτό, όπως είπε, «πρόκειται για προσωπική επιλογή». Όσον αφορά την αναγνώριση της ελληνικής ιθαγένειας για τα μέλη της τέως βασιλικής οικογένειας, ο κ. Μπαλέρμπας τόνισε ότι αυτό «δεν συνιστά χορήγηση ή απόδοση, αλλά γίνεται μέσω μιας συγκεκριμένης διαδικασίας». Υπενθύμισε, μάλιστα, ότι η σχετική νομοθεσία υφίσταται από το 1994, ενώ αναφέρθηκε σε προηγούμενα περιστατικά, όπως η περίπτωση του Μιχαήλ ντε Γκρες, πρώην πρίγκιπα της Ελλάδος, ο οποίος το 2004 δήλωσε τα στοιχεία του και εγγράφηκε στα μητρώα.   (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Ειδησεογραφικός, Ενημερωτικός, Ιστότοπος με σεβασμό στην αμερόληπτη ευρεία παρουσίαση των γεγονότων. Έγκυρη και έγκαιρη καθημερινή ενημέρωση!

 

 online mediaΜέλος του μητρώου
 ONLINE MEDIA
  Επικοινωνία

 

Διαγωνισμός

diagonismoi prosexos