Αδιανόητο! Δημοσίευμα των “New York Times” για την Πάρο, αναδημοσιευμένο σε Ελληνικά Μ.Μ.Ε., είναι εκτός πραγματικότητας…

22 Φεβρουαρίου 2020 15:51

Είναι απίστευτο κι όμως συνέβη! Η τρίτη μεγαλύτερη σε κυκλοφορία Αμερικανική εφημερίδα “New York Times”, η οποία διανέμεται διεθνώς, έχει κερδίσει 95 βραβεία Πούλιτζερ, και η

ηλεκτρονική της έκδοση είναι η 3η σε επισκεψιμότητα ειδησεογραφική ιστοσελίδα παγκοσμίως με περισσότερους από 150 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως, υπέπεσε δυστυχώς σε μέγα ατόπημα με αφορμή ένα δημοσίευμά της που περιλαμβάνει τουριστικές πληροφορίες για τα ελληνικά νησιά, μεταξύ αυτών και για την Πάρο.

Συγκεκριμένα, σε άρθρο της ηλεκτρονικής της έκδοσης με τίτλο «Η Ελλάδα έχει 227 νησιά – Πως θα επιλέξετε σε ποιο θα πάτε», η Πάρος είναι μέσα στους δημοφιλείς Κυκλαδίτικους προορισμούς. Μέχρι εδώ καλά! Τεράστια διαφήμιση για το νησί θα μπορούσε να συμπεράνει κανείς, λαμβάνοντας υπόψη τα πολλά εκατομμύρια διεθνών αναγνωστών! Το τι γράφεται όμως για το νησί είναι το ζήτημα!

Για να μην σας κρατάμε άλλο σε αγωνία σας λέμε ότι το δημοσίευμα αναφέρει κατά λέξη ότι:

« Τη δεκαετία του 1970, η Πάρος, είχε τόσους πολλούς τουρίστες – ήταν ένας προορισμός για πάρτι όπως η σημερινή Μύκονος – που οι αξιωματούχοι έκλεισαν προσωρινά το νησί για τους ξένους τουρίστες μέχρι να αποκατασταθούν τα πράγματα. Τα χωριά με τα μπλε και λευκά σπίτια είναι και πάλι γεμάτα με πολυσύχναστες καφετέριες και μπουτίκ κοσμημάτων».

«In the 1970s, the neighboring island of Paros was so overwhelmed with tourism — it was a party destination, like Mykonos today — that officials temporarily closed the island to foreign tourism in order to rehabilitate. Its endearing white and blue villages are once again filled with bustling cafes and jewelry boutiques.»

Εδώ γελάμε! Έκλεισε ποτέ το νησί για τους ξένους τουρίστες και ειδικά τη δεκαετία του 1970 και δεν το θυμόμαστε;

Ή μήπως την εν λόγω δεκαετία η Πάρος ήταν ένας προορισμός για πάρτι όπως η σημερινή Μύκονος και το έχουμε ξεχάσει;

Αρνητική εντύπωση μας προκάλεσε η συγκεκριμένη αναφορά του άρθρου στην Πάρο, ωστόσο, για να βεβαιωθούμε και οι ίδιοι απευθυνθήκαμε σε ιθύνοντες του νησιού κατά τη δεκαετία του 1970, οι οποίοι μας διαβεβαίωσαν κατηγορηματικά ότι τα γραφόμενα στο άρθρο είναι απολύτως ανακριβή και αναληθή και δεν ίσχυαν ποτέ για την Πάρο.

To αξιοσημείωτο του πράγματος είναι ότι το εν λόγω άρθρο το αναδημοσίευσαν τα περισσότερα μεγάλα Ελληνικά ειδησεογραφικά sites χωρίς κανένα να υποψιαστεί, και πολύ περισσότερο να αμφισβητήσει, τις εξόφθαλμες ανακρίβειες της Αμερικανικής εφημερίδας!

Δείτε εδώ το επίμαχο άρθρο


Ειδησεογραφικός, Ενημερωτικός, Ιστότοπος με σεβασμό στην αμερόληπτη ευρεία παρουσίαση των γεγονότων. Έγκυρη και έγκαιρη καθημερινή ενημέρωση!

 

Διαγωνισμός

diagonismoi prosexos