deyap water 01

ΚΟΙΝΩΝΙΑ (13540)

Για ένα νεαρό φωκάκι το οποίο “ξεβράστηκε” στο λιμάνι της Ανάφης, ενημερώθηκε χθες η MOm – Εταιρεία για τη Μελέτη και Προστασία της Μεσογειακής Φώκιας και άμεσα απευθύνθηκε στις αρμόδιες αρχές της περιοχής. Το ενός μηνός περίπου φωκάκι, μετά από έκκληση που έγινε στα social media, τελικά περισυνέλλεξε και φιλοξένησε η νοσηλεύτρια του νησιού και σήμερα αναμένεται να ταξιδέψει στη Σαντορίνη. Από εκεί, θα μεταφερθεί στον Πειραιά και στο Κέντρο Περίθαλψης της MOm όπου θα λάβει την απαιτούμενη φροντίδα και θα συναντήσει τις άλλες δύο νεαρές φώκιες που φιλοξενεί η Εταιρεία για τη Μελέτη και Προστασία της Μεσογειακής Φώκιας. Σύμφωνα με τον Υπεύθυνο Επικοινωνίας της MOm, Δημήτρη Τσιάκαλο, ο Ρένος -όπως ονομάστηκε η μικρή φώκια λόγω της νοσηλεύτριας διασώστριάς του που ονομάζεται Ειρήνη- αφού έφαγε, ενυδατώθηκε και δέχθηκε τις πρώτες βοήθειες υπό την καθοδήγηση των ειδικών της MOm, φαίνεται να είναι ήδη καλύτερα στην υγεία του και να έχει διαφύγει τον αρχικό κίνδυνο. Παρόλα αυτά, οι πρώτες εβδομάδες νοσηλείας θεωρούνται πάντα κρίσιμες. Όπως δηλώνει στην ΕΡΤ ο κ. Τσιάκαλος, την εποχή αυτή έχουμε την κορύφωση της αναπαραγωγικής περιόδου της φώκιας. Τις ημέρες με κακοκαιρία, όπου τα φωκάκια παρασύρονται μέσα από τις σπηλιές και απομακρύνονται από τις μητέρες τους, ο εντοπισμός ορφανών νεαρών φωκών αποτελεί δυστυχώς συχνό φαινόμενο. Οι άνθρωποι της Mom συμβουλεύουν όποιον εντοπίσει νεαρή ή ενήλικη φώκια που χρήζει βοήθειας, να επικοινωνήσει άμεσα με τη MΟm ή το Λιμεναρχείο της περιοχής διότι, όπως τονίζουν, κάθε λεπτό που περνάει είναι κρίσιμο. ertnews.gr (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Πρόσφατη έκθεση του WWF με τίτλο «Watering Resilience: Case studies of Nature-based Solutions for climate adaptation in action», καταδεικνύει πως η αποκατάσταση των υδάτινων και παράκτιων οικοσυστημάτων είναι βασική προϋπόθεση για την προσαρμογή μας στην κλιματική αλλαγή, δημιουργώντας την ίδια στιγμή πολλαπλά και άμεσα οφέλη για τις ανθρώπινες κοινωνίες. Ιδιαίτερη θέση στην έκθεση έχει το πρόγραμμα κατασκευής μικροφραγμάτων που πραγματοποιείται στην Πάρο από το WWF Ελλάς, το Μεσογειακό Ινστιτούτο για τη Φύση και τον Άνθρωπο (MedINA), το Ινστιτούτου Σπηλαιολογικών Ερευνών Ελλάδας (ΙΝΣΠΕΕ) και τον Δήμο Πάρου. Στο πλαίσιο του προγράμματος, κατασκευάστηκαν 34 αναβαθμοί σε μήκος 1.300 μέτρων στον Καβουροπόταμο της Πάρου, χρησιμοποιώντας πέτρες μέσα από το ρέμα, μια πρακτική για την αποτελεσματική και βιώσιμη διαχείριση του νερού που εφαρμόζεται από τη μινωική εποχή. Οι λύσεις βασισμένες στη φύση (Nature-based Solutions) είναι δράσεις για την προστασία, βιώσιμη διαχείριση, και αποκατάσταση φυσικών ή τροποποιημένων οικοσυστημάτων, με στόχο να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά και προσαρμοστικά οι κοινωνικές προκλήσεις, παρέχοντας ταυτόχρονα οφέλη για την ανθρώπινη ευημερία και τη βιοποικιλότητα. Όπως εξηγεί η WWF, τα μικρά πέτρινα φράγματα ήταν ανάμεσα στα τεχνικά έργα που εφάρμοσαν οι τοπικές κοινωνικές για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της λειψυδρίας με την αναβίωση των λίθινων αναβαθμών σε ρέματα περιοδικής ροής των νησιών του Αιγαίου. Οι αναβαθμοί επιβραδύνουν τη ροή του νερού μετά από έντονες βροχοπτώσεις και έτσι μειώνουν τον κίνδυνο πλημμύρας, ενώ παράλληλα αυξάνουν την κατείσδυση του νερού στα υπόγεια νερά, άρα και τον εμπλουτισμό τους, γεγονός που συμβάλλει στον μετριασμό της ξηρασίας. Επιπλέον, εποχικά, πίσω από τα μικρά φράγματα σχηματίζονται μικρά λιμνία, που μπορούν να συνδράμουν στην παροχή νερού για άρδευση μικρής κλίμακας, ενώ αποτελούν και οάσεις για τη βιοποικιλότητα στο άνυδρο Κυκλαδίτικο τοπίο. Η επιστημονική παρακολούθηση του έργου στην Πάρο γίνεται μέσω του προγράμματος Horizon «Spongescapes», ενώ η συγκεκριμένη πρακτική εφαρμόζεται επίσης στην Ίο, μέσω του προγράμματος MedReset, στο Ληλάντιο πεδίο της Εύβοιας (ευρωπαϊκό πρόγραμμα NATALIE) και στη Σίφνο (ευρωπαϊκό πρόγραμμα Cardimed). ertnews.gr (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Την ενίσχυση της παρουσία της στη χώρα μας, δρομολογεί η ΑirBaltic, η χαμηλού κόστους αεροπορική που ελέγχει κατά 97,97% το Δημόσιο της Λετονίας, βελτιώνοντας τόσο τη συνδεσιμότητα της Αθήνας με τα βαλτικά κράτη όσο και με τις σκανδιναβικές χώρες. Συγκεκριμένα όπως ανακοινώθηκε χθες σε σχετική εκδήλωση, η αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει το πτητικό της έργο από και προς την Αθήνα αυξάνοντας τον αριθμό των εβδομαδιαίων δρομολογίων που εκτελεί προς την Ελλάδα σε 16 και ποντάροντας σε Μύκονο και Ρόδο. Οι δύο νέοι προορισμοί θα προστεθούν από το 2025 και παράλληλα ο αερομεταφορέας σχεδιάζει να συνδέει την Αθήνα με τη Ρήγα σχεδόν όλο το χρόνο με τρεις πτήσεις την εβδομάδα. Για πρώτη φορά η σύνδεση θα ξεκινά στις 4 Μαρτίου και θα διαρκεί έως και τις 11 Ιανουαρίου. Με τις προαναφερθείσες προσθήκες η αεροπορική εταιρεία θα συνδέει το Βίλνιους με τη Ρόδο από τις 28 Απριλίου έως τις 25 Οκτωβρίου, με δύο πτήσεις την εβδομάδα αλλά και τη Μύκονο με τη Ρήγα από τις 5 Ιουνίου έως τις 28 Αυγούστου. Παράλληλα από τη Ρήγα θα πετά στη Ρόδο (4 Μαΐου-19 Οκτωβρίου), την Κέρκυρα (29 Απριλίου-6 Σεπτεμβρίου), τη Θεσσαλονίκη (6 Μαΐου-21 Οκτωβρίου) και το Ηράκλειο (3 Μαΐου-25 Οκτωβρίου). Σταθερή ανάπτυξηΟ αερομεταφορέας της Λετονίας επενδύει σταθερά στη χώρα μας εάν σκεφτεί κανείς το 2011 συνέδεε μόνο τη Ρήγα με την Αθήνα, από τον Μάιο έως τον Οκτώβριο, με δύο πτήσεις την εβδομάδα ενώ το τρέχον έτος έχει στο πρόγραμμά της πέντε δρομολόγια και 13 πτήσεις σε εβδομαδιαία βάση. Μάλιστα φέτος, το δεκάμηνο Ιανουαρίου - Οκτωβρίου, η απευθείας επιβατική κίνηση μεταξύ Ρίγας και Αθήνας φάνηκε να ενισχύεται κατά 14% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023. Δεδομένης μάλιστα της δημοφιλίας της Λετονίας στην σκανδιναβική αγορά - η νούμερο ένα εθνικότητα σε επίσκεψη τουριστών στην Λετονία είναι οι Σκανδιναβοί – αναμένεται να προσφέρει εναλλακτική και για τους επισκέπτες από τις βόρειες αυτές χώρες να μεταβούν στην Ελλάδα. «Η Air Baltic είναι πολύ στενός συνεργάτης μας. Έχει μεταφέρει στην Αθήνα περισσότερους από 300 χιλ. επιβάτες από το 2007 έως τον Οκτώβριο του 2024. Κατά το δεκάμηνο της φετινής χρονιάς, έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2023, ενίσχυσε ακόμη περισσότερο, κατά 14% την επιβατική κίνηση, σε 43,6 χιλ.» σημείωσε η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κα Ιωάννα Παπαδοπούλου. Τόνισε δε ότι η Air Baltic συμβάλλει και στην πολυπόθητη επιμήκυνση της σεζόν καθώς το δίμηνο Μαρτίου-Απριλίου, όπου ενισχύει το πτητικό της έργο ,αντιστοιχεί στην τουριστική περίοδο εκτός αιχμής. Η αεροπορική βελτιώνει και τη συνδεσιμότητα της Αθήνας με τα βαλτικά κράτη και τις σκανδιναβικές χώρες, ενώνοντας, μέσω Ρήγας, το Ταλίν, το Βίλνιους, το Ελσίνκι, τη Στοκχόλμη, τη Κοπεγχάγη και άλλες πόλεις. Όσο για την πορεία της AirBaltic και σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η Μαρία Μαστοράκη, Country Manager Greece TAL Aviation Group, του αποκλειστικού αντιπροσώπου της AirBaltic στην Ελλάδα, το α’ εξάμηνο του 2024 ο αερομεταφορέας μετέφερε 2,2 εκατ. ταξιδιώτες, καταγράφοντας αύξηση 11,1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Σήμερα η AirBaltic, εκτελεί πτήσεις σε περισσότερους από 100 προορισμούς από τη Ρίγα, το Ταλίν, το Βίλνιους, το Τάμπερε και τα Γκραν Κανάρια, προσφέροντας δρομολόγια προς την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική και την περιοχή του Καυκάσου. Παράλληλα διατηρεί και 23 συμφωνίες για πτήσεις κοινού κωδικού (code-share και interline) με άλλες αεροπορικές εταιρείες, προσφέροντας συνολικά πρόσβαση σε περισσότερους από 300 προορισμούς από τις πέντε βάσεις που διαθέτει. Νίκη Παπάζογλου insider.gr (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Η ραγδαία εξάπλωση των καταλυμάτων της Airbnb σε όλη τη χώρα έχει δημιουργήσει σημαντικές εξελίξεις στον ελληνικό τουρισμό, με τις βραχυχρόνιες μισθώσεις να αποτελούν πλέον έναν από τους κύριους παράγοντες του τουριστικού τοπίου. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Σεισμός 3,8 Ρίχτερ σημειώθηκε στις 19:28 στην Κάσο. Το εστιακό βάθος εντοπίζεται στα 10 χλμ, σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο. Η τοποθεσία υπολογίζεται στα 27 χλμ νοτιοανατολικά της Κάσου. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Σας ενημερώνουμε ότι δημοσιεύθηκε προκήρυξη από το Υπουργείο Υγείας δυο θέσεων Επιμελητή Α’ και για το Κέντρο Υγείας Αμοργού (ΑΔΑ:6ΘΗΟ465ΦΥΟ-ΗΑΙ) ειδικότητας Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής ή Εσωτερικής Παθολογίας. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ολοκληρώθηκε η φετινή περίοδος λειτουργίας του ελαιοτριβείου του Δήμου Τήνου από την – υπο εκκαθάριση- Δημοτική Επιχείρηση, το οποίο εξυπηρέτησε περίπου 350 ελαιοπαραγωγούς όχι μόνο από το νησί μας αλλά και από τα γειτονικά νησιά. Κατά την περίοδο από τις 11 Οκτωβρίου έως και τις 25 Νοεμβρίου 2024, παραδόθηκαν συνολικά 145 τόνοι ελιάς, παράγοντας 29 τόνους εξαιρετικής ποιότητας ελαιολάδου. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Την 24-11-2024 το μεσημέρι συνελήφθη στη Νάξο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Σταθμού Δρυμαλίας, 65χρονος ημεδαπός ο οποίος σύμφωνα με σχετική καταγγελία προέβη σε ασελγείς πράξεις-χειρονομίες προσβάλοντας τη γενετήσια αξιοπρέπεια 33χρονης. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Τον σχεδιασμό, την μελέτη και κατασκευή επτά νέων υποθαλάσσιων υποδομών οπτικών ινών στο Αιγαίο, ανέλαβε η COSMOTE, στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο ευρωπαϊκό έργο SEA-SPINE , για την εξυπηρέτηση των τηλεπικοινωνιακών αναγκών έντεκα νησιών του Αιγαίου πελάγους. Στόχος του έργου είναι να καλύψει την ανάγκη για αδιάλειπτη συνδεσιμότητα και αυξημένη χωρητικότητα δικτύου στο Αιγαίο, εγκαθιστώντας υποθαλάσσιο δίκτυο κορμού συνολικού μήκους 563 χιλιομέτρων για τη διασύνδεση των νησιών: Αμοργός, Αστυπάλαια, Κως, Σίφνος, Φολέγανδρος, Εύβοια, Χίος, Λέσβος, Λήμνος, Θάσος και Σκύρος. Επιπλέον θα κατασκευαστούν και 232 χιλιόμετρα χερσαίων ζεύξεων για την διασύνδεση των υποθαλάσσιων οπτικών καλωδίων με τα επίγεια κέντρα διασύνδεσης του δικτύου. Η νέα υποδομή δικτύου, που θα αναπτυχθεί, θα παρέχει βελτιωμένες υπηρεσίες κινητής και σταθερής ευρυζωνικότητας, προστασία της τηλεπικοινωνιακής κίνησης μέσω της δημιουργίας εναλλακτικών συνδέσεων και θα μειώσει τον χρόνο καθυστέρησης (network latency) σε κρίσιμες εφαρμογές, εξυπηρετώντας τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των κατοίκων των νησιών αυτών. Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω του πλαισίου Connecting Europe Facility-Digital (CEF-Digital) για την ανάπτυξη της συνδεσιμότητας και των δικτύων κορμού (Backbone Connectivity for Digital Global Gateways), που μεταφέρουν μεγάλο όγκο δεδομένων σε απομακρυσμένες περιοχές της Ευρώπης. Σκοπός του είναι να συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων της στρατηγικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τον πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό της οικονομίας και της κοινωνίας. H COSMOTE, ως τεχνικός υπεύθυνος του έργου, καθορίζει την αρχιτεκτονική, εκπονεί το σχεδιασμό της απαιτούμενης λύσης, ηγείται της εκπόνησης της μελέτης και της κατασκευής των υποθαλάσσιων και χερσαίων οπτικών υποδομών. Στο SEA-SPINE συμμετέχει και η WINGS ICT Solutions ως διαχειριστής του έργου και τεχνικός συνεργάτης, καθώς και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ως εταίρος, υποστηρίζοντας θέματα αδειοδότησης, τυποποίησης, ρυθμιστικού πλαισίου και προβολής. Το έργο έχει συνολική διάρκεια 3 χρόνια και ολοκληρώνεται στα τέλη του 2026. «Στην COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, διαμορφώνουμε τις υποδομές που οδηγούν την Ελλάδα στο μέλλον. Με τεχνολογίες αιχμής και τη συμμετοχή μας σε ευρωπαϊκά έργα όπως το SEA-SPINE, για την ανάπτυξη συνδεσιμότητας υψηλής ποιότητας σε όλη την χώρα, συνεχίζουμε με εντατικούς ρυθμούς την υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου, στοχεύοντας στη δημιουργία μιας συνδεδεμένης Ελλάδας, όπου όλοι θα μπορούν να έχουν ισότιμη πρόσβαση σε δίκτυα νέας γενιάς.», δήλωσε σχετικά ο κ. Γιώργος Τσώνης, Chief Technology Officer Ομίλου ΟΤΕΟΤΕ -0,39%. euro2day.gr (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Συνεχίζεται το φαινόμενο της αυξημένης θνησιμότητα σε ψάρια της οικογένειας «Epinephelidae», δηλαδή σε ροφούς, στήρες και σφυρίδες, τα οποία έρχονται αντιμέτωπα με την Ιογενή Εγκεφαλοπάθεια. Σύμφωνα με πληροφορίες του ANT1, από τα μέσα του περασμένου Σεπτεμβρίου, έχει καταγραφεί ανησυχητική αύξηση στους θανάτους τέτοιων ψαριών με μεγάλο αριθμό νεκρών ψαριών να εκβράζονται στις ακτές και να παρατηρούνται ετοιμοθάνατα ψάρια στην επιφάνεια της θάλασσας. Το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα έντονο στην Κρήτη, κυρίως στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου, αλλά και σε νησιά των Κυκλάδων όπως η Τήνος, η Σύρος και η Άνδρος. Ακτή γεμάτη νεκρά ψάρια στην ΆνδροΣε παραλία της Άνδρου, βίντεο κατέγραψε το Σάββατο (23/11) σχεδόν δέκα μεγάλους ροφούς σε κατάσταση προχωρημένης σήψης, αναδεικνύοντας το μέγεθος του προβλήματος. Πριν λίγες ημέρες, ψαράς από την Ανατολική Κρήτη συνάντησε νεκρά ψάρια, κάποια από αυτά στην επιφάνεια και κάποια στον πάτο της θάλασσας, σε προχωρημένη σήψη, αλλά και ορισμένα μισοπεθαμένα. Ένα από αυτά, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, είχε δεχθεί επίθεση από καρχαρία. Η Ιογενής Εγκεφαλοπάθεια, αν και δεν απειλεί τη δημόσια υγεία, θέτει σοβαρά ζητήματα για την αλιεία, το περιβάλλον και την οικονομία. Η παρακολούθηση και καταγραφή του φαινομένου, καθώς και η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων, είναι ζωτικής σημασίας για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Ειδική ημερίδα για την Ιογενή ΕγκεφαλοπάθειαΌπως αναφέρει το boatfishing.gr, με πρωτοβουλία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σητείας και τη στήριξη του Ελληνικού Κέντρου Θαλάσσιων Ερευνών ΕΛΚΕΘΕ, πραγματοποιήθηκε ημερίδα στη Σητεία για την Ιογενή Εγκεφαλοπάθεια, η οποία θεωρείται η αιτία της αυξημένης θνησιμότητας. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας, με συμμετοχή ερευνητών, βιολόγων, στελεχών του Λιμενικού Σώματος και εκπροσώπων των επαγγελματιών και των ερασιτεχνών αλιέων. flash.gr   (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Επιστολή προς τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής απέστειλαν οι δήμαρχοι Σίφνου, Σερίφου, Μήλου και Κιμώλου, διαμαρτυρόμενοι για τη μείωση των δρομολογίων που εξυπηρετούν την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Δυτικών Κυκλάδων μεταξύ τους αλλά και με την Σύρο όπου οι πολίτες χρειάζεται να μετακινηθούν ακτοπλοϊκώς για να επισκεφθούν δημόσιες δομές (νοσοκομείο, υπηρεσίες της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, δικαστήρια κ.α.). Όπως αναφέρουν οι δήμαρχοι, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε πέρυσι με τον Υφυπουργό κ. Γιάννη Παππά και στελέχη του Υπουργείου Ναυτιλίας, το Υπουργείο είχε δεσμευθεί, ότι θα εξετάσει το αίτημά τους για προσθήκη ενός ακόμα ενδοκυκλαδικού δρομολογίου. Αντιθέτως, όπως φαίνεται, εξετάζεται η διακοπή του ενός εκ των τριών δρομολογίων που συνδέουν τις Δυτικές Κυκλάδες με την πρωτεύουσα του νομού, δυσκολεύοντας τη μετακίνηση των πολιτών και εξαναγκάζοντάς τους σε περισσότερες διανυκτερεύσεις στη Σύρο. “Να μην είναι η τροποποίηση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων που εξυπηρετούν τα νησιά μας η «εύκολη» λύση για τα προβλήματα που προκύπτουν σε σχέση με άλλες γραμμές” ζητούν οι δήμαρχοι και πιο συγκεκριμένα, προτείνουν να τροποποιηθούν τα ισχύοντα δρομολόγια με τρόπο που να εξυπηρετούνται καλύτερα τα νησιά καθώς και να προστεθεί ένα επιπλέον δρομολόγιο. Επιπλέον, ζητούν να επανεξεταστεί ο σχεδιασμός της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τον Πειραιά. ertnews.gr (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Χθες εκδηλώθηκαν δύο περιστατικά πυρκαγιών σε διαφορετικές περιοχές της Τήνου, προκαλώντας την άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Το πρώτο περιστατικό σημειώθηκε στην περιοχή “Σκεπανό”, όπου μικρής έκτασης φωτιά αντιμετωπίστηκε αποτελεσματικά από δύο οχήματα της Πυροσβεστικής. Η ταχύτητα και ο συντονισμός του κλιμακίου συνέβαλαν στην άμεση κατάσβεση, αποτρέποντας την εξάπλωσή της. Το δεύτερο περιστατικό συνέβη το βράδυ, στην περιοχή του Αγίου Φραγκίσκου, κοντά στο γήπεδο του χωριού της Στενής. Ισχυροί άνεμοι έπνεαν στην περιοχή, ωστόσο τρία πυροσβεστικά οχήματα και ένα υδροφόρο όχημα συνέδραμαν στην επιχείρηση, επιτυγχάνοντας τον έλεγχο της φωτιάς. Η άμεση επέμβαση της Πυροσβεστικής απέτρεψε σοβαρότερες συνέπειες και στις δύο περιπτώσεις. tinostoday.gr (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Ειδησεογραφικός, Ενημερωτικός, Ιστότοπος με σεβασμό στην αμερόληπτη ευρεία παρουσίαση των γεγονότων. Έγκυρη και έγκαιρη καθημερινή ενημέρωση!

 

 online mediaΜέλος του μητρώου
 ONLINE MEDIA
  Επικοινωνία

 

Διαγωνισμός

diagonismoi prosexos