ΠΟΛΙΤΙΚΗ (7675)

Πέντε σύγχρονους ασύρματους πομποδέκτες VHF παρέδωσε ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Μυκόνου Αθανάσιος Κουσαθανάς – Μέγας στον Λιμενάρχη του νησιού Μιχάλη Κτενά, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλεται για τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού και την κάλυψη των αναγκών του Λιμεναρχείου. Οι πομποδέκτες είναι απόλυτα συμβατοί με τα μέτρα ασφαλείας του κώδικα ISPS που αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύνολο μέτρων για την ενίσχυση της ασφάλειας των πλοίων και των λιμενικών εγκαταστάσεων. Ειδικότερα, ο International Ship and Port Facility (ISPS) εισάγει ένα σύνολο προληπτικών μέτρων και κανονισμών με τους οποίους οφείλουν να συμμορφώνονται οι εμπλεκόμενοι στις θαλάσσιες μεταφορές, όπως οι Λιμενικές Αρχές, οι ναυτιλιακές εταιρίες και τα πληρώματα σε περίπτωση που προκύπτει ζήτημα ασφαλείας. Σε δήλωσή του ο κ. Μέγας τόνισε: “Παράλληλα με τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων στις λιμενικές υποδομές, έχουμε χρέος να θωρακίσουμε και τις προσφερόμενες υπηρεσίες σε όσους ασχολούνται ή διακινούνται με τις θαλάσσιες μεταφορές. Με τον τρόπο αυτό προσφέρουμε ουσιαστικές υπηρεσίες στην ασφάλεια των επισκεπτών μας και συμβάλουμε στη διατήρηση της φήμης της Μυκόνου ως σύγχρονου και ποιοτικού προορισμού παγκόσμιας εμβέλειας”. Ο κ. Κτενάς ευχαρίστησε τον κ. Μέγα για τη σημαντική προσφορά του Λιμενικού Ταμείου Μυκόνου. voicels.gr (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Έκτακτη σύσκεψη για τα μέτρα προστασίας της κτηνοτροφικής παραγωγής, μετά το κρούσμα ευλογιάς των αιγοπροβάτων που εμφανίστηκε στο νησί, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής στο δημαρχείο Άνδρου, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Πρωτογενούς Τομέα Ν.Α. Φιλήμονα Ζαννετίδη. Για τη διασφάλιση της ασφαλούς ανάπτυξης της κτηνοτροφίας του νησιού, ο Δήμος Άνδρου κηρύχθηκε για τρεις μήνες σε κατάσταση ειδικής κινητοποίησης πολιτικής προστασίας, λόγω επαπειλούμενης εξάπλωσης της ζωονόσου. Το στοίχημα, όπως αναφέρει ο Δήμος σε ανακοίνωσή του, είναι μην ξεπεράσει η νόσος την ακτίνα των 3 χιλιομέτρων που ορίζεται ως ζώνη προστασίας ενώ τα 10 χιλιόμετρα ορίζονται ως ζώνη επιτήρησης. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, οι Αστυνομικές και Λιμενικές Αρχές θα πραγματοποιούν αυστηρούς ελέγχους και θα επιβάλλουν στους παραβάτες αυστηρές ποινές ενώ τονίζεται η απαγόρευση μετακίνησης αιγοπροβάτων. Επιπλέον, θα δημιουργηθεί ειδικός χώρος απολύμανσης στο λιμάνι του Γαυρίου. Έκτακτη συνεδρίαση του Τοπικού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας, στην οποία θα συμμετέχει επίσης ο κ.Ζαννετίδης, συγκάλεσε για την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου και ο γειτονικός Δήμος Τήνου για να συζητηθούν θέματα σχετικά με τη λήψη προληπτικών μέτρων αντιμετώπισης της νόσου. ertnews.gr (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Την ανάγκη ίδρυσης ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ (Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης) στη Σαντορίνη αναδεικνύει ο βουλευτής Κυκλάδων της ΝΔ Μάρκος Εμμ. Καφούρος, σε σχετική αναφορά που κατέθεσε τη Παρασκευή 29/11/2024 προς τον υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμούσε συνέχεια της προηγούμενης αναφοράς του για το ίδιο ζήτημα από την 6ηΙουνίου 2024. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Η Ρόδος, δουλεύει για να κλείσει τις πληγές που της άφησε ο "Bora". 'Ενα πολύ μεγάλο φαινόμενο, το μεγαλύτερο σε ένταση στην ιστορία του νησιού, άφησε πίσω του σημαντικές ζημιές. Δεν είναι εύκολο να αντιμετωπιστεί πλέον η κλιματική αλλαγή, σίγουρα όχι με λύσεις από το παρελθόν. Κάποιοι προσδιορίζουν τη λύση στο ζήτημα της κλιματικής αλλαγής μόνο σε τεχνικά έργα, αλλά αυτό δεν ισχύει. Είναι απολύτως αναγκαίο να γίνουν νέα έργα αλλά από μόνα τους δεν μπορούν να τιθασεύσουν την φύση. Οφείλουμε να αλλάξουμε και αντιλήψεις και τρόπο προσέγγισης πολλών ζητημάτων που αγγίζουν και την καθημερινή μας λειτουργία.Στο αμέσως επόμενο διάστημα θα το συζητήσουμε αυτό το θέμα εξαντλητικά, ξεκινώντας φυσικά με την περίπτωση της Ιαλυσού με τον υπογειοποιημένο ποταμό της, για τον οποίο είναι σε εξέλιξη οι σχετικές μελέτες. Επικεντρώνουμε τώρα στην ανακούφιση των συμπατριωτών μας που υπέστησαν ζημιές στις οικίες τους ή στις επιχειρήσεις τους. Προσοχή: η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία δεν έχει σημάνει λήξη συναγερμού αλλά, αντίθετα, επικαιροποίησε το Έκτακτο Δελτίο Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων με ειδική αναφορά στα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου. Για αυτόν τον λόγο, αποφασίσαμε την αναστολή λειτουργίας όλων των Σχολικών Μονάδων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων, συμπεριλαμβανομένων των μονάδων Προσχολικής Αγωγής και των Ειδικών Σχολείων, όλων των νησιών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου. Σήμερα φτάνουν νέες ενισχύσεις των δυνάμεων της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας απο την Αθήνα και έχουμε ζητήσει και την επίσκεψη του Υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας και Κλιματικής Αλλαγής Χρήστου Τριαντόπουλου για να δρομολογηθούν και να επισπευστούν όλες οι διαδικασίες καταβολής αποζημιώσεων στους συμπατριώτες μας που υπέστησαν βλάβη. Παραμένουμε σε επιφυλακή. Γιώργος Χατζημάρκος (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Λόγω επικείμενων επικίνδυνων καιρικών φαινομένων στην επικράτεια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ο τουρισμός κλείνει από το νέο έτος 2025 οκτώ χρόνια χωρίς Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο. Ο τουρισμός και όσοι προγραμματίζουν επενδύσεις στερούνται ενός στρατηγικού εργαλείου για την ανάπτυξη της λεγόμενης βαριάς βιομηχανίας της χώρας. Η εξάμηνη παράταση και ο τουρισμός στην επενδυτική αβεβαιότηταΜε νέα απόφαση του υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Νίκου Ταγαρά δόθηκε παράταση στην προθεσμία ολοκλήρωσης της σύμβασης για το νέο ΕΧΠ Τουρισμού έως τις 20 Μαΐου 2025, αλλά και σε εκείνη που αφορά στην απαραίτητη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) η οποία θα πρέπει να παραδοθεί εντός της πρώτης εβδομάδας του νέου έτους. Η απουσία χωροταξικού σχεδιασμού εθνικού επιπέδου για τον τουρισμό έχει δημιουργήσει αυξημένες πιέσεις στο φυσικό και αστικό περιβάλλον, αλλά και αβεβαιότητα στις επενδύσεις οι οποίες από το 2017 κι έπειτα αναπτύσσονται βάσει των υφιστάμενων Περιφερειακών Χωροταξικών Πλαισίων, της ισχύουσας τουριστικής νομοθεσίας και τυχόν ειδικές διατάξεις που ισχύουν σε κάθε περιοχή. Το ιστορικόΤο πρώτο ΕΧΠ για τον τουρισμό είχε δημοσιευθεί το 2009, το 2013 εγκρίθηκε η τροποποίησή του, ωστόσο και τα δύο πλαίσια ακυρώθηκαν στη συνέχεια με αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας το 2015 και το 2017 αντίστοιχα. Έκτοτε το «road map» για το πού και πώς μπορούν να αναπτυχθούν οι τουριστικές επενδύσεις παραμένει σε εκκρεμότητα. Και παρότι στα τέλη Σεπτεμβρίου ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο του νέου ΕΧΠ, η ολοκλήρωσή του έχει πάρει δύο παρατάσεις. Στις 11 Νοεμβρίου παρήλθε η προθεσμία για την παράδοση της στρατηγικής μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων που πλέον μετατίθεται για τις αρχές του έτους ενώ η ολοκλήρωση του ειδικού πλαισίου από τους μελετητές – εάν δεν πάρει κι άλλη παράταση – τοποθετείται στα τέλη της άνοιξης. Αιτήματα για αλλαγέςΣτο μεταξύ, μέχρι στιγμής έχουν ομαδοποιηθεί τα αιτήματα αλλαγής που προτάθηκαν από φορείς στο πλαίσιο της διαβούλευσης και έγινε και η δέουσα εκτίμηση – αποτελεί ευρωπαϊκή υποχρέωση – δηλαδή η μελέτη για τις επιπτώσεις στις προστατευόμενες περιοχές Natura. Στη συνέχεια το νέο κείμενο θα πρέπει να πάει στις επιτελικές επιτροπές ώστε να γίνουν οι διορθώσεις και οι ενσωματώσεις των παρατηρήσεων. «Ωστόσο, βασικός λόγος της καθυστέρησης είναι ότι το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμό θα πρέπει να «κουμπώσει» με το αντίστοιχο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ), το οποίο ακόμη δεν έχει τεθεί σε διαβούλευση», αναφέρει πηγή που παρακολουθεί στενά την εξέλιξη των δύο πλαισίων. Και προσθέτει: «Τα δύο πλαίσια θα πρέπει να ακολουθούν κοινές πολιτικές σε ορισμένα θέματα διότι το ένα επηρεάζει το άλλο. Για παράδειγμα ένα ζήτημα που συζητείται είναι η χωροθέτηση των υπεράκτιων αιολικών πάρκων και πώς αυτά ενδέχεται να επηρεάσουν την ελκυστικότητα ενός τόπου. Επίσης, προβληματισμός υπάρχει ως προς τις μεταβατικές ρυθμίσεις π.χ. τί θα συμβεί με τις επενδύσεις για τις οποίες έχουν ήδη εξασφαλιστεί κάποιες άδειες». Οι ενστάσεις δήμωνΠαράλληλα, το επόμενο διάστημα αναμένεται να επανεξεταστούν και ενστάσεις δήμων ως προς την κατηγοριοποίηση των περιοχών τους π.χ. ορισμένοι τοπικοί φορείς εκδήλωσαν δυσαρέσκεια επειδή οι μελετητές τις ενέταξαν στις υπερ-αναπτυγμένες ζώνες και θεωρούν ότι οι επενδυτές θα απομακρυνθούν από τον τόπο τους. Ωστόσο, με εξαίρεση τη Σαντορίνη και τη Μύκονο, ελάχιστες περιοχές ελέγχου (σ.σ. ονομασία που αντικατέστησε τον όρο «κορεσμένες» των προηγούμενων χωροταξικών σχεδίων) τοποθετούνται από τους μελετητές του προτεινόμενου ΕΧΠ σε επιβαρυμένους τουριστικά προορισμούς όπως σε Βόρεια Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδο, Ζάκυνθο, Κω. Έτσι, δίνονται κατευθύνσεις μεγέθυνσης του τουριστικού τομέα, δίχως πρόνοια για την τρωτότητά τους από τις αλλαγές του κλίματος. Αλλά, ακόμη και κορεσμένες περιοχές (ελέγχου), θα συνεχίσουν να δέχονται ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων, εάν δεν υπάρξουν αλλαγές στο αρχικό κείμενο. Ο υπερτουρισμόςΗ ανάγκη ενός στρατηγικού αναπτυξιακού εργαλείου που θα θέτει κανόνες και όρια ως προς την ανάπτυξη του τουριστικού τομέα και τη χωρική του διάρθρωση ώστε να προστατευτούν οι τουριστικοί, αλλά και οι λιγότερο δημοφιλείς προορισμοί, είναι πλέον επιτακτική, λαμβάνοντας υπόψη τις αυξανόμενες τουριστικές ροές και τον υπερτουρισμό που μεγεθύνει κρίσιμα περιβαλλοντικά προβλήματα όπως είναι η λειψυδρία, η διαχείριση των αστικών απορριμμάτων και των λυμάτων κ.ά.. Είναι αξιοσημείωτο ότι το μελετητικό αντικείμενο για το χωροταξικό πλαίσιο του τουρισμού προβλεπόταν, βάση του αρχικού εγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος, να «κλειδώσει» στα μέσα της άνοιξης του 2023. ΡεπορτάζΜάχη Τράτσα ot.gr   (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Το Επιμελητήριο Κυκλάδων, όπως είναι γνωστό, ασχολείται συστηματικά με το χρόνιο πρόβλημα της ενδοκυκλαδικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών μας, το οποίο εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα εντάθηκε με την έλλειψη του δεύτερου επιδοτούμενου πλοίου στις ακτοπλοϊκές γραμμές δημοσίου συμφέροντος. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Σε απολογισμό των πρώτων έντεκα μηνών της θητείας του έκανε με συνέντευξή του στην εφημερίδα "Κοινή Γνώμη" ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Μυκόνου Αθανάσιος Κουσαθανάς - Μέγας. Μίλησε για την τιμητική για εκείνον επιλογή του από τον Δήμαρχο Χρήστο Βερώνη και υπερασπίστηκε για μια ακόμα φορά τη φήμη του νησιού τονίζοντας ότι " η Μύκονος σήκωσε στις πλάτες της την Ελλάδα και βραβεύτηκε στο εξωτερικό ως ιδανικός προορισμός, δεν πρέπει να επιτρέψουμε να στοχοποιείται συνέχεια". (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ο βουλευτής Κυκλάδων της ΝΔ Μάρκος Εμμ. Καφούρος, κατέθεσε αναφορά προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με την οποία επισημαίνει την έλλειψη ενδοκυκλαδικής σύνδεσης για το νησί της Ανάφης, μετά την απόσυρση του πλοίου που εκτελούσε δρομολόγια έως και τον Αύγουστο και το οποίο δεν έχει αντικατασταθεί έως σήμερα. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Το Τουριστικό 2024 έκλεισε. Με επιμήκυνση και με εξαιρετικά αποτελέσματα. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Την ανάγκη παράτασης της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων διόρθωσης, στο στάδιο της προανάρτησης, για το κτηματολογικό γραφείο Κυκλάδων, ζητά ο βουλευτής Κυκλάδων της ΝΔ Μάρκος Εμμ. Καφούρος, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Από το Τμήμα Κτηνιατρικής Δωδεκανήσου και το Τμήμα Αλιείας Δωδεκανήσου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κατόπιν εγγράφου του Υδροβιολογικού Σταθμού Ρόδου / Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών και σύμφωνα με το εργαστήριο ιχθυοπαθολογίας του ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε. στο (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Ειδησεογραφικός, Ενημερωτικός, Ιστότοπος με σεβασμό στην αμερόληπτη ευρεία παρουσίαση των γεγονότων. Έγκυρη και έγκαιρη καθημερινή ενημέρωση!

 

 online mediaΜέλος του μητρώου
 ONLINE MEDIA
  Επικοινωνία

 

Διαγωνισμός

diagonismoi prosexos