Από το πρωί της Κυριακής (17/5) το κλίμα ήταν κάτι παραπάνω από πανηγυρικό στη Νέα Φιλαδέλφεια και όλοι περίμεναν πώς και πώς το τέλος του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για να αρχίσει η φιέστα.
Μια φιέστα που ενθουσίασε όσους ήταν στο γήπεδο αλλά και όσους την παρακολούθησαν από την τηλεόραση, με τον Μάριο Ηλιόπουλο να κλέβει την παράσταση και τους οπαδούς της Ένωσης να τον αποθεώνουν, όπως φυσικά και τον Μάρκο Νίκολιτς με τους παίκτες του.
{https://exchange.glomex.com/video/v-dil8ke0m0361?integrationId=eexbs17m2ojdwi7}
{https://exchange.glomex.com/video/v-dil8ppa97ahd?integrationId=eexbs17m2ojdwi7}
{https://exchange.glomex.com/video/v-dil6mubqpkk9?integrationId=eexbs17m2ojdwi7}
{https://exchange.glomex.com/video/v-dil6juhh104p?integrationId=eexbs17m2ojdwi7}
{https://exchange.glomex.com/video/v-dil7cycasycp?integrationId=eexbs17m2ojdwi7}






Newsroom



