«Πόσο χαίρομαι Παναγιώτατε που σας υποδέχομαι και πάλι. Σας έλεγα στα σκαλιά ότι η μέρα ξεκίνησε συννεφιασμένη αλλά τη αφίξει σας βγήκε ένας λαμπρός ήλιος, συμβολικό νομίζω της αισιοδοξίας την οποία πάντα κομίζετε αυτούς τους ταραγμένους και δύσκολους καιρούς», ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης απευθυνόμενος στον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο.
{https://exchange.glomex.com/video/v-didepx7cak7t?integrationId=eexbs17m2ojdwi7}






Newsroom (1)




