Απο πλευράς μας θέλουμε να καταστήσουμε σαφές ότι η απόφαση αυτή που μας επιβάλλεται δεν προκύπτει λόγο προβλημάτων στις ροές των επισκεπτών, ούτε φόρτου του οδικού δικτύου, μιας και τα τελευταία 2 χρόνια η κρουαζιέρα σε συνεργασία με το Λιμεναρχείο εξυπηρετείται άψογα από τον Αθηνιό, χωρίς να εμποδίζει την λειτουργία του λιμανιού και του δρόμου του, αλλά θεωρούμε ότι ο περιορισμός αυτός μας επιβάλλεται με τιμωρητική διάθεση, επειδή υψώσαμε φωνή σε ζητήματα που αφορούν τον κλάδο μας διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας και εξυπηρέτησης των επισκεπτών. Άρα στην Σαντορίνη του 2026 μια καταχρηστική απόφαση στον τρόπο λειτουργίας της κρουαζιέρας και τον ροών της που θα ωφελήσει ;
Εάν υπάρχει ένα κρουαζιερόπλοιο 250 επισκεπτών και θελήσουν να κάνουν μια από τις διασημότερες διαδρομές όπως Αρχαιολογικός χώρος Ακρωτηρίου, οινοποιείο και Οία θα μπορούν μόνο οι 75 επισκέπτες και οι υπόλοιποι 175 με υπαιτιότητα σας θα τους απαγορεύσουμε την επίσκεψη σε αυτά τα μέρη ;
Σε ποιό άλλο μέρος του κόσμου λειτουργεί παρόμοια διαδικασία ; Με τι κριτήρια άραγε έχετε πάρει αυτή την φωτογραφική απόφαση ; Ακριβώς έναν χρόνο πριν τέτοιες μέρες η διοίκηση του δημοτικού λιμενικού ταμείου
ψάχνατε λύση αποσυμφόρησης του παλιού λιμένα, τώρα ;
Αρα θέλετε πίσω τις ουρές του τελεφερίκ και την διεθνή κατακραυγή για τον τόπο μας ; Γιατί το Δ.Λ.Τ. καταστρέφει τις ομαλές και χωρίς προβλήματα ροές που είχαμε καταφέρει στον Αθηνιό, αρνείται να μιλήσει μαζί μας, και δεν αντιλαμβάνεται αυτό που από την πρώτη στιγμή είπαμε, ότι οι εκδρομές της κρουαζιέρας σε ενα πολύ μεγάλο ποσοστό τους έχουν ήδη κλείσει, κι ότι επιβάλει τόσο σε εμάς όσο και στους επισκέπτες μια
αδικαιολόγητη ταλαιπωρία που το μόνο που θα καταφέρει είναι να δυσφημίσει το νησί σε μια πολύ κρίσιμη χρονιά για την πορεία του;
Πως μπορείτε με τέτοια αδιαλλαξία, άρνηση επικοινωνίας και εμμονική στάση να καταδικάζετε έναν ολόκληρο κλάδο αλλά και να υποβάλλεται σε ταλαιπωρία και ορθοστασία κάτω από τον ήλιο χιλιάδες επισκέπτες μόνο και μόνο για να περάσει το δικό σας, κι ενώ οι άνθρωποι αυτοί έχουν ήδη επιλέξει τις εκδρομές. Αντιλαμβάνεστε την ταλαιπωρία και την επικινδυνότητα στην οποία αποφασίσατε να υποβάλετε χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά; Αντιλαμβάνεστε την δυσφήμιση που θα προκληθεί σε μια περίοδο όπου το νησί πληρώνει ήδη βαρύ τίμημα από τη δυσφήμηση;
Ως ενεργό σωματείο του νησιού μας σας λέμε ότι τέτοιες απόφασης δεν λαμβάνονται χωρίς διαβούλευση και εν μέσω τουριστικής σεζόν σας καλούμε έστω και τώρα στην άμεση απόσυρση αυτής της καταχρηστικής απόφασης απέναντι όχι μόνο στον κλάδο τον τουριστικών γραφείων των τουριστικών Λεωφορείων της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας αλλά απέναντι στην ελεύθερη επιλογή εκδρομής από τον κάθε επισκέπτη κατά την κρίση τους όχι κατά την δίκη σας λανθασμένη κρίση .
Εάν πάλι από την πλευρά σας για προσωπικά οφέλη θέλετε να στερήσετε τους επισκέπτες από αρχαιολογικούς χώρους , οινοποιία , χωριά τότε θα μας βρείτε όλους ενωμένους απέναντι σας.
Για το Δ.Σ. της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων και Λεωφορείων Επαρχίας Θήρας
Ο πρόεδρος
Μανώλης Κορωνιός
Αδιάλλακτη, υστερόβουλη και εμμονική η στάση της δημοτικής αρχής στα τουριστικά λεωφορεία και στους επισκέπτες της Σαντορίνης
Newsroom
Αλγεινή εντύπωση μας προκαλεί η μονομερής και αδιάλλακτη στάση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και κατ επέκταση του Δήμου Θήρας να αποφασίσει την αποβίβαση του 70% της κρουαζιέρας από τον γιαλό των Φηρών και το τελεφερίκ, και του 30% από τον Αθηνιό, παραβλέποντας τις προτάσεις του Συλλόγου μας αλλά και εξαπατώντας μας μιας και στην μοναδική συνάντηση μεταξύ του προέδρου μας κ. Κορωνιού και του προέδρου του Δ.Λ.Τ.Θ. , μας είχε ειπωθεί προφορικά οτι στην πράξη η αποβίβαση στον Αθηνιό θα φτάνει στο 40% -όπως είχαμε προτείνει- ενώ ύστερα από την ανακοίνωση του Δ.Λ.Τ.Θ. που μας αιφνιδίασε και προβληματίζει σοβαρά, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές μας, ο πρόεδρος του Δ.Λ.Τ.Θ. αρνείται να μας απαντήσει επί μακρόν επικαλούμενος διάφορες προφάσεις.









