Με βάση το ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου, ξεκαθάρισα ότι η υποστελέχωση δεν είναι πλέον ανεκτή.
{https://exchange.glomex.com/video/v-didkoab6uvrd?integrationId=eexbs17m2ojdwi7}
Απαιτούμε άμεσες προσλήψεις και ουσιαστικά κίνητρα για το ιατρικό προσωπικό. Η υγειονομική θωράκιση των κατοίκων μας είναι για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα και η πίεση προς την κεντρική διοίκηση θα κλιμακωθεί μέχρι να δοθούν οριστικές λύσεις.






Newsroom (1)




