ΚΥΚΛΑΔΕΣ - ΑΙΓΑΙΟ (21372)

Η πρωτεύουσα της Αμοργού, η Χώρα, αθέατη από τη θάλασσα, χτισμένη σε υψόμετρο 350 μέτρων, αποτελεί διατηρητέο, Κυκλαδίτικο παραδοσιακό οικισμό με κατάλευκα σπίτια, πάμπολλους βυζαντινούς και μεταβυζαντινούς ναούς και ξωκλήσια και ασπρισμένα λιθόστρωτα γοητευτικά σοκάκια που στενεύουν και γίνονται καμαροσκέπαστα, δηλαδή εμπροστιάδες στο τοπικό Αμοργιανό γλωσσικό ιδίωμα. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Την 08-03-2023 το μεσημέρι συνελήφθησαν στη Μύκονο, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Αστυνομίας Μυκόνου, δύο ημεδαποί και δύο αλλοδαποί, οι οποίοι προέβαιναν κατά περίπτωση σε παράνομες οικοδομικές εργασίες. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Τριανταεπτά δώρα γαστρονομίας από 21 νησιώτισσες και νησιώτες παραγωγούς που δραστηριοποιούνται σε 11 από τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου είναι ο απολογισμός της ανοικτής πρόσκλησης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, σε συνεργασία με τα Επιμελητήρια Κυκλάδων και (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Το Babymoon, το «φεγγάρι» της εγκυμοσύνης που συνήθως έπεται του Honeymoon, είναι μία πολύ σημαντική περίοδος για τα ζευγάρια που περιμένουν να έρθει στον κόσμο το νέο, εύθραυστο μέλος της οικογένειάς τους. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
  Η 8η Μαρτίου μας υπενθυμίζει όλα όσα έχουμε κατακτήσει αλλά παράλληλα και όσα διεκδικούμε για να οικοδομήσουμε κοινωνίες που ευημερούν, μακριά από στερεότυπα, προκαταλήψεις, έμφυλη βία και ανισότητες. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Το πλοίο SUPERTAR II, αποτελεί το νέο απόκτημα της εταιρείας SEAJETS το οποίο αγοράστηκε τρεις μήνες πριν με σκοπό να δρομολογηθεί στις ακτοπλοϊκές γραμμές των Κυκλάδων. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ο σκοπός της επίσκεψης του κ. Αντιπεριφερειάρχη είναι ο επιτόπιος συντονισμός των ενεργειών για τα έργα που πρόκειται να εκτελεστούν στη Σίφνο και συγκεκριμένα η Δεύτερη Φάση του έργου οδοποιίας και η πλήρης ανακατασκευή του γηπέδου του νησιού στην περιοχή Θόλος. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Την 07-03-2023 το πρωί συνελήφθη στη Νάξο, από αστυνομικούς από του Αστυνομικού Τμήματος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, 39χρονος αλλοδαπός ο οποίος οδηγούσε δίκυκλη μοτοσικλέτα χωρίς άδεια ικανότητας. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι ο αλλοδαπός διέμενε παράνομα τη χώρα μας (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Υπεγράφησαν από το Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Μανώλη Κουτουλάκη δύο αποφάσεις επιχορήγησης για την Τήνο και τη Σίφνο. Ειδικότερα: (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Την 06-03-2023 συνελήφθησαν στη Θήρα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Αστυνομίας Θήρας, δύο ημεδαποί ηλικίας 40 και 53 ετών οι οποίοι προέβαιναν, κατά περίπτωση, σε παράνομες οικοδομικές εργασίες. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής πραγματοποιήθηκαν, οι παρακάτω διακομιδές ασθενών, οι οποίοι έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης: (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Η αναχώρηση του πλοίου«ΠΡΕΒΕΛΗΣ» με 114 επιβάτες, μετά από πρόσκρουση στο λιμάνι Πηγαδιών της Καρπάθου είναι ένα ακόμα παράδειγμα της εγκληματικής νοοτροπίας του «πάμε κι όπου βγει». Μιας πολιτικής που οδήγησε στο προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη με δεκάδες θύματα. Προκαλεί προβληματισμό και ανησυχία πως μετά από την απόφαση της Λιμενικής Αρχής Καρπάθου για απαγόρευση του απόπλου του πλοίου με 114 επιβάτες, 24 Φ/Γ, 9 Ι/Χ και 4 δίκυκλα για τα λιμάνια Κάσου-Σητείας-Ηρακλείου-Ανάφης-Σαντορίνης- Πειραιά, το πλοίο ξεκίνησε το δρομολόγιο επειδή προσκομίστηκε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας από τον αρμόδιο νηογνώμονα. Κανένα πιστοποιητικό αξιοπλοΐας -που δίνεται ακόμα και εξ αποστάσεως από νηογνώμονες- δεν αναιρεί την ανασφάλεια που νοιώθουν οι νησιώτες με τα σαπιοκάραβα, δεν εξαφανίζει το βεβαρυμένο ιστορικό των πλοίων με σωρεία βλαβών, προσαράξεις και εργατικά ατυχήματα και τον κίνδυνο να επαναληφθούν. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα συμβεί. Το ίδιο το κράτος γνωρίζει πολύ καλά τι συμβαίνει τώρακαι έχει τεράστιες ευθύνες για την πολιτική που ακολουθεί εδώ και χρόνια στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Το ζήτημα είναι ότι όποτε παρεμβαίνει γίνεται με όποιο τρόπο απαιτούν οι εφοπλιστές, που δεν υπολογίζουν μπροστά στα κέρδη τους ούτε την ασφάλεια των επιβατών, ούτε την εξυπηρέτηση των νησιών, ούτε και τους εργαζόμενους ναυτικούς. Τελικά αυτό που συνέβη στα Τέμπη, συμβαίνει στη ζωή όλων μας, στην καθημερινότητά μας. Ενα σύστημα, ένα κράτος, μια πολιτική που για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των λίγων, των επιχειρηματικών ομίλων, εγκληματεί διαρκώς ενάντια στους εργαζόμενους και τον λαό. Αλλοτε θυσιάζοντας τους όρους επιβίωσής μας και το εισόδημα, τα δικαιώματά μας, τις σύγχρονες ανάγκες μας, άλλοτε θυσιάζοντας ακόμα και την ίδια μας τη ζωή, όπως συνέβη σε δεκάδες περιπτώσεις. Ο παρονομαστής κοινός: Τα κέρδη των ομίλων, του κεφαλαίου. Δεν θα περιμένουμε νέα Τέμπη στο Αιγαίο. Να αποσυρθεί τώρα το πλοίο και να εξασφαλιστεί  με σύγχρονα και ασφαλή πλοία η τακτική ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας μεταξύ τους και με τον Πειραιά. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Ειδησεογραφικός, Ενημερωτικός, Ιστότοπος με σεβασμό στην αμερόληπτη ευρεία παρουσίαση των γεγονότων. Έγκυρη και έγκαιρη καθημερινή ενημέρωση!

 

 online mediaΜέλος του μητρώου
 ONLINE MEDIA
  Επικοινωνία

 

Διαγωνισμός

diagonismoi prosexos