Με τη λήξη του τελικού της Euroleague και την κατάκτηση της κούπας από τους ερυθρόλευκους, φίλαθλοι στο λιμάνι της Πάρου έστησαν τρελό «γλέντι», με τον εμβληματικό ανεμόμυλο να κοκκινίζει από καπνογόνα πυροτεχνήματα και βεγγαλικά!
Με σημαίες και κασκόλ της ομάδας, κορναρίσματα, αγκαλιές και ενθουσιώδεις πανηγυρισμούς, το ερυθρόλευκο «ντελίριο» στο λιμάνι ξεσήκωσε την Παροικία!
{https://youtu.be/obkFRFRBt9U}
{https://youtu.be/q7j0MjyGidQ}





Newsroom




