Στο γιορτινό κλίμα και το πλοίο Blue Star Naxos που μπήκε στο λιμάνι πανηγυρικά, με σημαία του Ολυμπιακού στην πλώρη, συριγμούς και εντυπωσιακή «πιρουέτα» 180 μοιρών!
Με κορναρίσματα ερυθρόλευκης «μέθης» αποβιβάστηκαν τα οχήματα από το πλοίο που πανηγύρισε με το δικό του τρόπο την κατάκτηση της ευρωπαϊκής κούπας από τον Ολυμπιακό.
{https://youtu.be/9VuAaBOBjaU}





Newsroom





