Ο δήμαρχος Πάρου, Κωνσταντίνος Μπιζάς, εμφανίστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για την πορεία της σεζόν, σημειώνοντας ότι οι προκρατήσεις δείχνουν μια «πολύ θερμή» τουριστική περίοδο για το νησί. Παράλληλα, υπογράμμισε την ανάγκη επιβολής πλαφόν στον αριθμό των επισκεπτών, επισημαίνοντας τους κινδύνους του υπερτουρισμού κατά τους θερινούς μήνες.
{https://youtu.be/9BihJCHVdmY}





Newsroom





