Συγκεκριμένα, ρωτήθηκε ο εκπρόσωπος του Δήμου στη Διοικούσα Επιτροπή του Κ.Υ. σχετικά με την πορεία ανακαίνισης του κτηρίου, τις ενέργειες για την κάλυψη βασικών ιατρικών ειδικοτήτων, την ενίσχυση της νοσηλευτικής υπηρεσίας, το σχεδιασμό για την ασφαλή και επαρκή μεταφορά επειγόντων περιστατικών.
Παρακολουθήστε σε βίντεο την απάντηση:
{https://youtu.be/pZpbI03rVVg}





Newsroom





