ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1591)

Βαρύτατη προσβολή της εταιρείας Gucci προς την Ελλάδα και το εμβληματικότερο μνημείο της, τον Παρθενώνα, αποτελεί η άθλια από κάθε άποψη παρέμβαση σε γλυπτά του ανατολικού και του δυτικού αετώματος. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Από μακριά μοιάζει με ένα γιγάντιο φύλλο χαρτί που αιωρείται πάνω από το ογκώδες κτίριο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Μια από τις πιο αξέχαστες εμπειρίες της ζωής του περιγράφει ο αρχιτέκτονας Φρανκ Γκέρι την ημέρα που πρωτοσυνάντησε τη διάσημη Αμερικανίδα χορογράφο Λουσίντα Τσάιλντς. Ηταν πριν από πολλά χρόνια όταν τη δεκαετία του '80 είχαν συνεργαστεί για ένα έργο με τίτλο «Available Light» που επρόκειτο να γράψει ιστορία στο τοπίο του μεταμοντέρνου χορού. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ο Δήμος Αθηναίων, ως αρμόδιος φορέας, θα πρέπει πλέον να αποφασίσει ποιο θα είναι το μέλλον της κηποτεχνικής διαμόρφωσης του Εθνικού Κήπου αλλά και της Μπιενάλε με υπαίθρια έργα τέχνης, που είχε προτείνει ο οργανισμός ΝΕΟΝ του Δημήτρη Δασκαλόπουλου, μαζί με μια γενναία χορηγία που θα κάλυπτε το κόστος τους. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ηταν ακριβώς εκείνη η ώρα, που για πολλά χρόνια ο Μηνάς Χατζησάββας ετοιμαζόταν ν' ανέβει στη σκηνή. Ομως χθες το βράδυ, στις 8.29, ήταν η ώρα που άφησε στον Ευαγγελισμό την τελευταία του πνοή, έπειτα από βαρύ αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο που είχε υποστεί την περασμένη εβδομάδα. Από τότε νοσηλευόταν σε κωματώδη κατάσταση και οι γιατροί δεν έδιναν πολλές ελπίδες. Ηταν 67 ετών, και το μόνο σίγουρο είναι ότι είχε πολλά ακόμη να δώσει πάνω στη σκηνή. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Μια ιέρεια του μεταμοντέρνου χορού. Δεν θα ήταν υπερβολή να δίναμε αυτό τον τίτλο στην Αμερικανίδα χορεύτρια και χορογράφο Λουσίντα Τσάιλντς (Lucinda Childs), η οποία αποτελεί μύθο στον χώρο του σύγχρονου χορού. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Η μορφή του Νίκου Φλώρου μοιάζει σαν να έχει ξεφύγει από πίνακα του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Σε μια γειτονιά που τείνει να βγει οριστικά από τον καλλιτεχνικό και τουριστικό χάρτη, αυτή της ταλαιπωρημένης Ομόνοιας, επικεντρώνει φέτος τη δράση της η Μπιενάλε της Αθήνας. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Σπάνια υπάρχει τέτοια ομοφωνία στο τέλος μιας παράστασης. Η πρεμιέρα της όπερας του Μπελίνι «Καπουλέτοι και Μοντέκκοι» άφησε στο κοινό μια τέτοια ευφορία, ώστε η έξοδος από το Μέγαρο Μουσικής ήταν πομπή χαράς (παρά το τραγικό, αλλά τόσο θεαματικό φινάλε). Λίγο μετά ακούσαμε για τις τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι. Βίαιο κοντράστ συναισθημάτων. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Στην οδό Πόντου, στους Αμπελοκήπους, βρίσκεται μια διώροφη κατοικία που χτίστηκε το 1927. Τη σχεδίασε και έζησε σε αυτήν ο μηχανικός Θεόφιλος Παπαδόπουλος από τον Πόντο, γεννηθείς το 1900. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Με την πεποίθηση ότι η μουσική δεν είναι μια πολυτέλεια προορισμένη μόνο για μυημένους αλλά ένα αγαθό στο οποίο πρέπει όλοι να έχουν πρόσβαση, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών ξεκίνησε μια σημαντική αποστολή: (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Οι ηλιόλουστες μέρες του Νοέμβρη με το θερμόμετρο στους 23 βαθμούς δεν μειώνουν στο ελάχιστο τους φρενήρεις ρυθμούς στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Ειδησεογραφικός, Ενημερωτικός, Ιστότοπος με σεβασμό στην αμερόληπτη ευρεία παρουσίαση των γεγονότων. Έγκυρη και έγκαιρη καθημερινή ενημέρωση!

 

 online mediaΜέλος του μητρώου
 ONLINE MEDIA
  Επικοινωνία

 

Διαγωνισμός

diagonismoi prosexos